خبرگزاری کار ایران

آیا امسال، عظیم‌ترین روز کارگر در تاریخ آمریکا خواهد بود؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۰۷

بعد از سپری شدن صد روز از آغاز ریاست جمهوری ترامپ، پرسش این است آیا امسال بزرگترین روز کارگر در تاریخ آمریکا خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز کارگر امسال مصادف شده است با گذشت صد روز از آغاز به کار دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا.

پس از تهاجمات گسترده دولت ترامپ  به حقوق کارگران مهاجر در هفته‌ها و ماههای گذشته،  پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارد که در مراسم روز جهانی کارگر امسال در شهرهای آمریکا، صدها هزار  شهروند آمریکایی به خیابان ها بیایند و با حضور در مراسم اول ماه مه، از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کنند.

یکی از بزرگترین حرکت‌های اعتراضی قرار است در لوس‌آنجلس باشد؛ شهری کارگری با تاریخچه طولانی اعتراضات کارگران؛ شهری که در حال حاضر، خانه صدها هزار مهاجر است که تعداد زیادی از این مهاجران، مهاجران غیرقانونی هستند.

پیش‌بینی می شود در مراسم امسال، هشتصد هزار نفر از اعضای اتحادیه‌های کارگران و معلمان لوس‌آنجلس شرکت داشته باشند.

این روزها صد و بیست سال پس از ماه مه تاریخ ساز در شیکاگو، چندین میلیون مهاجر و کارگر آمریکا از سیاست های دست راستی دولت ترامپ انتقاد دارند و نگران آینده کشوری هستند که روزگاری بهشت مهاجران محسوب می‌شد. با این حساب، خیلی از ناظران و رسانه ها منتظرند ببینند که آیا امسال بزرگترین مراسم روز جهانی کارگر در تاریخ آمریکا رقم خواهد خورد یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز