خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده در مراسم بزرگداشت زنان کارگر:

در انتخابات به افراد اصلح رای بدهید/ باهم بودن ما را به خواسته هایمان می‌رساند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۵۸

سهیلا جلودارزاده با بیان اینکه همبستگی کارگران می تواند چاره ساز باشد گفت: باید مراقب انتخاب هایمان باشیم و با دقت افرادی که می خواهیم در صدر کار قرار دهیم انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده نمایند مردم تهران در مجلس و رییس اتحادیه زنان کارگر در مراسم بزرگداشت زنان کارگر در جمع تعدادی کثیری از زنان کارگر گفت: این ایمان که ایام بزرگداشت مقام کارگر و جایگاه بالای کارگران است را به همه زنان کارگر تبریک می گوییم.

وی ادامه داد: این روزها در شرایط خاصی قرار داریم سی و چند سال گذشته سالهای جهاد ، بالندگی و فقر بوده ولی این روزها اهمیتش از روزها و سالهای قبل بیشتر است و ضرورت در صحنه بودن بیش از پیش احساس می شود.

جلودارزاده با بیان اینکه مناظره تلویزیونی روز گذشته  ریاست جمهوری دردناک و سرشار از نامهربانی بود گفت: ما در سی و چند سال گذشته همه با هم تلاش کردیم خیلی ها امروز که سن بازنشستگی رسیده ایم خیلی ها کودکی و نوجوانی را در انقلاب گذاشتیم دوست نداریم که انقلابی که با نام خدا شروع شد با مهر شیطان تمام شود می خواهیم همه مسوولان و کسانی که کارها به دست آنها راستگو و درست کار باشد.

وی ادامه داد: نمی خواهیم حقوق نجومی وجود داشته باشد ثروت باد آورده نباید باشد به همین دلیل که در این شرایط باید  مراقب باشیم که انتخاب اصلح رای دهیم و به کسانی که انهاری می هیم مراقبت عواقب آن باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد:‌اگر ما کارگران همبستگی تشکیلاتی را حفظ کنیم به نتیجه می رسیم در همه جای دنیا هم جامعه کارگری برای این که جایگاه خود را پیدا کند و حق خودش را بگیرد تنها ابزاری که دارد همین اتحاد و همبستگی است .

وی در ادامه به حفظ تامین اجتماعی و منابع مالی کارگران اشاره کرد و گفت: با هم بودن ما کارگران باعث می شود که نه تنها منابع و ثروت های مان را حفظ کنیم بلکه بتوانیم محققات انباشته سالیان خود را هم بگیریم و روز به روز ثروتمند تر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز