خبرگزاری کار ایران

توسط جمعی از کارگران فاز ۱۳ عسلویه مطرح شد؛

وضعیت نامناسب سرویس‌ بهداشتی استراحت‌گاه کارگران

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۴۶

کارگران شاغل در فاز 13 عسلویه نسبت به آنچه شرایط نامطلوب سرویس‌های بهداشتی محل اقامت‌ آنها نامیده می‌شود، اعتراض کردند.

یکی از کارگران در تشریح این مشکل به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به وجود سه سوله که محل اسکان 150 تا 200 کارگر در فاز 13 است، تنها یک سوله حاوی 4 سرویس بهداشتی سالم وجود دارد. 

وی افزود: کارگران با توجه به شرایط موجود حداقل بین 15 تا 20 دقیقه در صف دسترسی به سرویس بهداشتی معطل می شوند. 

بنا به اظهار این منبع اگاه، جدا از تعداد ناکافی سرویس های بهداشتی، شرایط نامطلوب نظافت و نگهداری این سرویس‌های بهداشتی از نظر آب‌رسانی، تهویه هوا و روشنایی نیز به یکی از دغدغه‌های این کارگران تبدیل شده است.

به غیر از مشکل مربوط به وضعیت سرویس‌های بهداشتی این کارگران خواهان بهبود وضعیت استحمام خود هستند و می‌گویند: جدا از ناکافی بودن تعداد حمام‌های، کف و دیوار محیط این حمام‌ها نیازمند جرم گیری است.

به گفته این کارگران در شرایطی که مدیران رده بالاتر پروژه‌های نفت و گاز تنها به افزایش میزان تولید اهمیت می‌دهند، ادامه وضعیت نامناسب کنونی سرویس‌های بهداشتی می‌تواند با نزدیک شدن به فصل گرم سال موجب گرفتاری کارگران بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز