خبرگزاری کار ایران

با تغییر مدیریت صورت گرفت؛

ابراز امیدواری کارگران کنتور سازی ایران برای دریافت مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۵۶

منابع کارگری در کارخانه کنتور سازی ایران ابراز امیدواری کردند با تغییرات به وجود آمده در سطوح مدیریتی کارخانه، مشکلات کارگران وکارخانه حل شود.

منابع کارگری در کارخانه کنتور سازی ایران ابراز امیدواری کردند با تغییرات به وجود آمده در سطوح مدیریتی کارخانه، مشکلات کارگران و کارخانه حل شود.

گروهی از کارگران کارخانه کنتور سازی ایران واقع در شهر صنعتی البرز قزوین  در تماس با ایلنا از تغییرات به وجود آمده در سطوح مدیریتی این کارخانه خبر دادند.

از قرار معلوم، از روز پنج شنبه (۱۸ فروردین ماه)، مدیر عامل جدید  این کارخانه آغاز به کار کرده‌اند.

مدیر عامل جدید که از سوی استانداری قزوین معرفی شده به کارگران وعده داده است ۲ ماه دستمزد آن‌ها را در همین هفته جاری پرداخت می‌کند.این در حالیست که مجموع کارگران کارخانه کنتور سازی ایران  که به ۳۵۰ نفر می رسندجدا از عیدی از آبان ماه سال ۹۵ دستمزد دریافت نکرده اند.

کارگران کنتور سازی ایران ابراز امیدواری کردند با تغییرات مدیریتی به وجود آمده، این قطب صنعتی کشور از رکود خارج شود و سطح تولید افزایش پیدا کند و به تبع آن مشکلات کارگران از قیبل تاخیر‌های متداول در پرداخت مطالبات مزدی نیز برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز