خبرگزاری کار ایران

کارگران «گروه ملی صنعتی فولاد اهواز» دو ماه مزد طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۸۹

منابع خبری ایلنا در خوزستان از عدم پرداخت دستمزد بهمن و اسفند ماه حدود ۴ هزار کارگر گروه ملی صنعتی فولاد اهواز خبر دادند.

شماری از کارگران  گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در تماس با ایلنا می‌گویند: اگرچه چالشهای صنفی سال گذشته آنها موقتا خاتمه یافته و در حال حاضر به کار همیشگی خود مشغولند اما هنوز بابت معوقات بر زمین مانده سال گذشته طلبکارند.

این کارگران شمار آنها  به ۴ هزار نفر می رسد در خصوص معوقات مزدی خود یاد آور شدند: هنوز دستمزد بهمن، اسفند ماه سال گذشته  خودرا به همراه چندین سال مطالبات سنواتی دریافت نکرده اند.

یکی از کارگران شاغل در کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد اهواز  با یاد آوری اینکه به دلیل کمبود منابع مالی و سایر مشکلات مدیریتی،  چند سال گذشته برای آنها با چالش‌هایی همراه بوده است؛ افزود:بعد از تجمعات ۲۰ روزه کارگران این کارخانه در ماهای پایانی سال گذشته هنوز وضعیت مالکیت این کارخانه  به طور قطع مشخص نشده اما کارگران بدنبال امنیت شغلی ومطالبات مزدی خود هستند.

او گفت: چندین سال است  مدیریت گروه ملی فولاد اهواز که یکی از شرکتهای مصادره  شده گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا  درماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی است با نظارت قوه قضائیه  انجام می‌شود.

وی با تاکید بر پی گیری مسئولان استانی در مورد وضعیت  مالکیت کارخانه و کارگرانش گفت: اگر مسئولان  هر چه سریعتر وتکلیف مالکیت این کارخانه را مشخص کنند در آینده نزدیک شاهد بهبودی وضعیت کارخانه و کارگرانش خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز