خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور؛

کارخانه اتومبیل سازی با ظرفیت اشتغال ۲ هزار نفر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۶۲

کارخانه اتومبیل سازی فردا با ظرفیت اشتغال ۲ هزار نفر ، صبح امروز (۱۷ فروردین ماه) توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهور ووزیر صنعت معدن وتجارت صبح امروز ( ۱۷ فروردین ماه)در سفر به استان سمنان، ضمن افتتاح شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا از خط تولید و بخش ‌های مختلف این مجتمع دیدن کردند.

شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا واقع در شهرک صنعتی سمنان با هزینه بیش از یک هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال بخش خصوصی، اشتغالزایی برای ۱۷۵ نفر در گام اول و تولیدکننده سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی کلاس بی است که امروز با حضور رئیس جمهور عملیات احداث بخش تولید بدنه و سالن رنگ این واحد تولیدی با سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ۴۵ هزار مترمربع آغاز شد.

در آئین افتتاح این واحد تولیدی در سمنان محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان سمنان حضور داشتند.

کارخانه خودروسازی فردا از جمله ۳۶ طرح ملی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان سمنان است که با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت تولید روزانه ۳۷ دستگاه فعالیت می کند و با راه‌اندازی کامل این مجموعه زمینه اشتغال حدود ۲ هزار نفر در استان فراهم خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز