خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارگری:

با «لایحه اصلاح قانون کار» کارگران بهاری ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۷۹

حسین حبیبی می گوید: تا زمانی که لایحه اصلاح قانون کار برنگشته، کارگران نمی‌توانند به دولت امیدوار و به آینده خوشبین باشند.

حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این که اقدام نکردن دولت برای بازگرداندن لایحه اصلاح قانون کار به ناامیدی کارگران خواهد انجامید، گفت: تا زمانی که این لایحه به دولت بازنگردد، آب خوش از گلوی کارگران پایین نخواهد رفت.

وی افزود: اگر قرار باشد دولت تدبیر و امید اقدامی برای بازگرداندن لایحه انجام ندهد، از نگاه کارگران هیچ فرقی بین این دولت و دولت قبلی، وجود نخواهد داشت و با این شرایط، کارگران هیچ انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند.

این فعال صنفی با بیان این که تا زمانی که این لایحه ضدکارگری در مجلس هست، بایستی اعتراضات ادامه داشته باشد گفت: همه تشکل ها، چه رسمی و چه غیررسمی باید با صدای بلند اعتراض کنند و بازگرداندن هرچه سریعتر لایحه را مطالبه کنند.

حبیبی ادامه داد: علی الخصوص سه تشکل رسمی کارگری می توانند با ارسال طومارهای اعتراضی و انتشار بیانیه‌ها، از دولت بخواهند که اگر در ادعای خود مبنی بر حمایت از کارگران صادق است، این لایحه را بدون تاخیر از مجلس برگرداند و به خواسته جمعی کارگران بدون فوت وقت، جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز