خبرگزاری کار ایران

به منظور دریافت خدمات بیمه‌ای؛

کارگران ساختمانی تا ۳۰ فرودین برای ثبت‌نام در سامانه رفاهی مهلت دارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۱۴

کارگران ساختمانی که تاکنون بیمه نشده‌اند تا ۳۰ فروردین ماه مهلت دارند مشخصات خود را در سامانه خدمات رفاهی ثبت کنند.

به گزارش ایلنا، کارگران ساختمانی که تاکنون بیمه نشده‌اند تا ۳۰ فروردین ماه امسال مهلت دارند با مراجعه به سامانه خدمات رفاهی؛ مشخصات خود را ثبت کنند.

بنابر گزارش‌های انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی بیش از  500 هزار کارگر ساختمانی بیمه نشده در سراسر کشور وجود دارد که هم اکنون با ایجاد سامانه خدمات رفاهی این فرصت فراهم شده است که کارگران ساختمانی بتوانند از طریق این سامانه درخواست بیمه شدن خود را ثبت کنند.

علاوه بر کارگران ساختمانی که تاکنون بیمه نشده‌اند؛ کارگرانی که بیمه شده‌اند نیز باید مشخصات خود را در سامانه فوق ثبت کنند تا شرایط آنها برای ادامه ارائه خدمات بیمه‌ای احراز شود.

لازم به ذکر است که کارگرانی که خود قادر نیستند در این سامانه ثبت‌نام کنند می‌توانند از انجمن‌های صنفی که عضو آن هستند بخواهند که این کار را برای آنان به رایگان انجام دهند؛ چراکه پیشتر گزارش‌هایی منتشر شده بود که برخی از انجمن‌های صنفی برای ثبت‌نام کارگران در این سامانه از آنان مبالغی دریافت نموده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز