خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارخانه کیمیا معادن سپاهان بیجار را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۵۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارخانه تولیدی کیمیا معادن سپاهان در بیجار را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی که به همراه رئیس جمهور صبح روز گذشته در سفری یک روزه به استان کردستان سفر کرده بود با حضور در شهرستان بیجار ضمن دیدار مردمی، کارخانه کیمیا معادن سپاهان را افتتاح کرد.

علی ربیعی در آئین افتتاح این واحد بزرگ تولیدی گفت: تمام سعی دولت تدبیر و امید در سال جاری تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تولید و اشتغال خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این راستا نخستین نشست کارگروه تخصصی اشتغال کشور فردا با دستور کار تولید و اشتغال برگزار می گردد افزود: حمایت از بنگاههای جدید و کوچک تولیدی و اشتغالزا و ترمیم و بازسازی بنگاههای آسیب دیده را در دستور کار قرار خواهیم داد.

علی ربیعی همچنین از برنامه ریزی دولت برای ایجاد  فرصتهای شغلی  خبر داد و اظهار داشت: دولت از همه امکانات موجود برای تحقق برنامه ها بویژه در زمینه اشتغال جوانان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال بهره خواهد گرفت.

گفتنی است با افتتاح کارخانه تولیدی کیمیا معادن سپاهان بیجار توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  که در زمینه تولید کنسانتره آهن به میزان 300 هزار تن در سال فعالیت دارد برای 93 نفر بصورت مستقیم و صدها نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

کارخانه کیمیا معادن سپاهان بیجار دارای ذخیره معدنی بیش از 10 میلیون تن کنسانتره آهن با عیار 66 درصد است که بالغ بر 230 میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری شده است.

 شایان ذکر است برنامه ریزی برای ایجاد و راه اندازی کارخانه گندله سازی در معادن منطقه شهرک بیجار توسط شرکتهای سرمایه گذاری وابسه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله قول مساعد دکتر ربیعی در پایان مراسم افتتاحیه این کارخانه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز