خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

بازنشسته‌های صنعت فولاد دوباره در تهران تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۲۲۹

صبح امروز چند صد نفر از کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور برای چندمین بار با سفر به تهران به صورت همزمان مقابل ساختمان دفتر مرکزی صندوق فولاد تهران وسازمان برنامه بودجه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز(23 اسفند ماه) کارگران بازنشسته صنعت فولاد از اقسا نقاط کشور با سفر به تهران برای چندمین بار در سه ماه گذشته دست به تجمع اعتراضی زدند. 

در این تجمع که از ساعت نه صبح به صورت همزمان مقابل ساختمان دفتر مرکزی صندوق فولاد و سازمان برنامه بودجه برگزار شده است، تا کنون بیش از 100 نفر از بازنشسته ها شرکت دارند .

این بازنشسته‌ها که خواستار وصول مطالبات محقق نشده خود هستند، می‌گویند: با وجود اعتراضات مکرر بازنشستگان صنعت فولاد در خصوص محقق نشدن مطالبات قانونیشان، و قولهای بی‌نتیجه مسئولان، با وجود ضعف جسمانی  باز هم برای چندمین بار ناچارشدیم برای پیگیری مطالباتمان به تهران بیایم.

آنان درباره بخشی از مطالبات خود می گویند صندوق بازنشستگی در حال حاضر هنوز ما به تفاوت افزایش  10 درصدی حقوق چهار ماه ابتدای امسال را به دلیل نداشتن بودجه به بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نکرده است.

همچنین بازنشسته های صنعت فولاد حدود 8 ماه  مابه تفاوت حقوقی مربوط به اجرای طرح همسان سازی را که از سال 91 اجرایی شده را طلبکارند.

کارگران بازنشسته فولاد در ادامه مطالبات صنفی خود می گویند جدا از مطالبات فوق بازنشستگان فولاد  در زمینه دفترچه ای درمانی ،بیمه تکمیلی وتامین نشدن هزینه ای درمانی از حدود یکسال قبل با مشکلات زیادی روبرو هستند که متاسفانه مسئولان مربوطه هیچ توجه به آن ندارند.

گفتنی است پیش از این نیز بازنشسته های صنعت فولاد برای وصول مطالبات قانونی خود  در روزهای هفتم و22 دی ماه مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده بودند.

بازنشسته‌های صنعت فولاد دوباره در تهران تجمع کردند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز