خبرگزاری کار ایران

کارکنان شرکتی مخابرات در تماس با ایلنا:

به مرگ گرفتندمان تا به تب راضی شویم/ زمزمه‌های تعدیل در مخابرات

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۰۶

کارکنان شرکتی مخابرات می‌گویند نه تنها مخابرات حاضر به عقد قرارداد مستقیم با ما نیست؛ بلکه این روزها بحث تعدیل نیرو را پیش کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارکنان شرکتی مخابرات در هفته‌ها و ماههای گذشته بارها از شهرهای دور و نزدیک به تهران آمدند و مقابل خانه ملت تجمع کردند.

این شرکتی‌ها که خواستار عقد قرارداد مستقیم با مخابرات و رفع تبعیض در این وزارتخانه هستند، نه تنها به مطالباتشان نرسیده‌اند، بلکه این روزها بیشتر از همیشه نگران آینده شغلی خود هستند.

تعدادی از این کارکنان در تماس با ایلنا از شرایط به وجود آمده ابراز نگرانی کردند و گفتند: زمزمه های تعدیل در مخابرات به گوش می رسد؛ 40 هزار پرسنل شرکتی نه تنها از تبعیض رنج می بریم، بلکه با شرایط موجود نگران آینده شغلی خود هم هستیم.

وزیر ارتباطات اعلام کرده امکان عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی در حال حاضر وجود ندارد.

در عین حال، شانزدهم اسفند مدیر منابع انسانی شرکت مخابرات به همه پرسنل و واحدهای این شرکت اعلام کرده که در راستای اجرای سیاست های تعدیلی و کاهش هزینه ها، به کارکنان متقاضی خروج (یعنی کسانی که داوطلبانه استعفا بدهند)، مبلغ تشویقی خواهد پرداخت.

این شرایط، کار را برای پرسنل شرکتی مخابرات سخت‌تر کرده؛ این پرسنل که سالها در یک ساختار پرتبعیض کار کرده اند و خون دل خورده‌اند، حالا می‌گویند: به مرگ گرفتندمان که به تب راضی شویم....

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز