خبرگزاری کار ایران

نامه کارگران نخ البرز خطاب به تشکلات خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۰۹

کارگران کارخانه « نخ البرز» که هنوز بابت سه ماه مزدمعوقه طلب دارند طی نامه‌ای خطاب به تشکیلات خانه کارگر در استان قزوین خواستار پیگیری مشکلان صنفی خود شدند.

به گزارش ایلنا در این نامه که به امضای بیش از 20 نفر از کارگران  کارخانه نخ البرزرسیده آمده است: حدود 350 کارگر رسمی وقرار دادی شرکت نخ البرز هستیم که سه ماه مزد معوقه سال از کارفرمای خود طلب کاریم.

نویسندگان این نامه همچنین با یاد آوری به اینکه کارفرما این واحد صنعتی به دلیل آنچه که غیر اقتصادی بودن روند فعالیت کنونی نام‌دارد، از پرداخت  به موقع حقوق کارگران خوداری می‌کند، افزوده‌اند: در حال حاضر شرایط مالی کارخانه  به سببب افزایش تولیدات بسیار خوب است وکارگران بصورت دوشیفت 12 ساعته  مشغول کارند.

به گفته کارگران،در حال حاضرما از فروش محصولاتی که تولید می کنیم هیچ سهمی نداریم  به همین دلیل طی  ماه های گذشته کارگران «نخ البرز» چندین بار هم به بصورت کتبی وشفاهی مشکلات ناشی از پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود را  به اطلاع مسئولان از جمله استانداری، فرمانداری، دادگستری و اداره کار  قزوین رسانده‌ایم که تاکنون بی‌فایده بوده است.

کارگران «نخ البرز» در این نامه  با اشاره به اینکه هنوز عیدی سال 96 خود را دریافت نکرده‌اند در خاتمه درباره معوقات بیمه‌ای خود می‌گویند علاوه بر تعویق سه ماهه حقوق وعیدی وپاداش پایان سال، چندین ماه مطالبات  بیمه کارگران این واحد به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز