خبرگزاری کار ایران

در شهرستان رامیان استان گلستان اتفاق افتاد:

ادامه تاخیر در پرداخت مطالبات حقوقی کارگران شرکت راه سازی مراغ

کد خبر : ۴۶۶۳۳۲

مشکل پرداخت نشدن دستمزد و حق بیمه معوقه کارگران پروژه راه سازی در شهرستان رامیان استان گلستان هنوز ادامه دارد.

منابع خبری با اعلام این خبر به سایر رسانه‌ها گفته‌اند کارگران پروژه راه سازی در شهرستان رامیان استان گلستان به غیر از مطالبات مربوط به یک سال گذشته تا کنون، بابت چندین ماه حق بیمه پرداخت نشده  وعیدی وپاداش پایان سال جاری نیز طلبکارند.

گفته می‌شود کارگران این پروژه عمرانی که از شهر های مختلف  استان در پروژهای راه سازی شهر رامیان مشغول کارند،  تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری  «مراغ» به کار مشغول هستند.

ظاهرا پیمانکار این پروژه‌ها به کارگران گفته است که به دلیل عدم تامین اعتبار، از پرداخت دستمزد آنان ناتوان است.

طبق گفته کارگران این پروژه عمرانی طبق وعده این کارفرما قرار بود بخشی از  معوقات مزدی کارگران پرداخت شود که هنوز این وعده محقق نشده است.

کارگران پروژه راه سازی مراغ که امیدوارند با حمایت دولت مشکلات این پروژه عمرانی مرتفع شود در ادامه می گویند:در این پروژه کارفرما هر ماهه به کارگران قول می‌دهد که معوقات حقوقی آنان را پرداخت می‌کند اما باوجود گذشت یکسال  هنوز این وعده محقق نشده است.

بنابراین گزارش، کارگران پروژه راه سازی مراغ  که  جدا از معوقات مزدی یکسال گذشته خودخواستار دریافت  عیدی وپاداش پایان سال  هستند در بخش پایانی سخنان خود گفته اند، نه مسئولان و نه کارفرما پاسخ قانع‌کننده‌ای به آنها نمی‌دهند و در این بین کارگران بلاتکلیف بیشترین خسارت را دیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز