خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی تصویب شد؛

متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در چارچوب بودجه سنواتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۰۵

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را در چارچوب بودجه سنواتی در نظر گرفتند.

به گزارش ایلنا،نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 11 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی ایرادات اعاده شده از شورای نگهبان در خصوص لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با اصلاح بند ج ماده 13 این لایحه با 151 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

براساس اصلاح صورت گرفته  در بند ج ماده 13 آمده است که سازمان تامین اجتماعی موظف است مطابق قوانین مربوطه در طول اجرای قوانین برنامه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با استفاده از منابع بند الف این ماده و در چارچوب برنامه توسعه سنواتی انجام خواهد شد.

همچنین نمایندگان با اصلاح عبارتی بند د ماده 13 موافقت کردند و در نهایت این بند به این نحو اصلاح شد: وزارت نیرو به نمایندگی از دولت مطابق قوانین بودجه سنواتی مکلف است تمامی کارکنان حاکمیتی شاغل در پست های فشار قوی با اولویت کارورهای (اپراتورهای) پست های فشار قوی برق (با عنایت به تخصص و حاکمیتی بودن شغل) را از حیث حقوق و مزایا و سایر امتیازات با کارکنان رسمی و پیمانی در طول برنامه متناسب نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز