خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران معدن آق‌دربند سرخس

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۱۸

144 کارگر معدن آق‌دربند سرخس چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

به گزارش  ایلنا، ازفروردین ماه تا به امروز، حقوق 144 کارگر معدن زغال‌سنگ آق دربند سرخس پرداخت نشده است.

از قرار معلوم، مدیران معدن وعده داده‌اند از محل فروش املاک این واحد معدنی، مطالبات مزدی کارگران را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت معادن خاور نیز با تأیید عدم پرداخت حقوق کارگران معدن زغال‌سنگ آق دربند سرخس از فروردین‌ماه امسال اظهار کرد: دو هفته پیش حقوق اسفندماه سال ۹۴ کارگران معدن پرداخت‌شده و معوقه‌های آن‌ها در سال ۹۴ تسویه شده است.

فضل‌الـله احتشام در ادامه به پرداخت حقوق معوقه کارگران در سال ۹۵ اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال یک ماه عیدی و ۵ ماه از حقوق کارگران در سال ۹۵ پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ملکی در مشهد داشتیم که از محل فروش آن ۵ و نیم میلیارد تومان بدهی‌مان به بانک‌ها را پرداخت کردیم و ۳ میلیارد باقی‌مانده آن تهاتر شد و یک میلیارد تومان از این مبلغ باقی‌مانده که ۵ ماه حقوق کارگران و یک ماه عیدی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت معادن خاور افزود: ۱۲ ماه کارگران معدن آق دربند معوقات دارند که با پرداخت این مبلغ معوقه آن‌ها به ۶ ماه می‌رسد.

احتشام عنوان کرد: طلبکاری‌هایی شرکت از محل فروش زغال‌سنگ دارد که اگر وصول شود، به‌موقع می‌توانیم حقوق کارگران را پرداخت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز