خبرگزاری کار ایران

180 کارگرشرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۸۹

180 کارگر حجمی حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، از ابتدای اسفندماه جاری از کار بیکار شدند.گفته می شود این شرکت پرداخت مطالبات کارگران اخراجی خود را دست کم دو ماه به تاخیر انداخته است.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، این کارگران که  به صورت حجمی از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان کهکیلویه وبویر احمد شاغل بودند  از ابتدای اسفند ماه بیکار شده وهنوز بابت دست کم دو ماه مزد پرداخت نشده طلبکارند.

یکی از کارگران اخراجی در گفتگو با سایر رسانه ها بایادآوری اینکه نزدیک به  300نفر بودیم که بین سالهای 94 تا 95 در حراست شرکت نفت وگاز گچساران مشغول کار شدیم در ادامه گفته است:این اقدام ناگهانی کارفرما  برای اخراج 180 کارگر باعث شده تا   حدود 50 نفر از کارگران برای بیان مشکلاتشان روز چهارشنبه (4اسفند ماه) مقابل ساختمان حراست شرکت بهره بردای نفت گاز گچساران تجمع کنند.

به گفته وی ، هر یک از کارگران اخراجی  دست کم  بین  8 ماه تا یکسال در استخدام حراست شرکت نفت وگاز  گچساران مشغول کار بوده اند  که تا به امروز هیچ یک از مسئولان  حراست نفت وگاز گچساران  جواب قانع کننده ای در خصوص اخراج ناگهانی کاین 180 کارگرو وضعیت مطالبات آنها نداده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز