خبرگزاری کار ایران

پذیرش اسناد بازنشستگان توسط بیمه گر تا پایان فروردین ۹۶ تمدید شد

کد خبر : ۴۶۳۵۰۵

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندق بازنشستگی کشوری گفت: پذیرش اسناد بیمه ای بازنشستگان از سوی شرکت بیمه گر «آتیه سازان حافظ»، تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی افزود: به استناد قرارداد، دوره زمانی اول شهریورماه سال ۹۴ تا ۲۹ مردادماه ۹۵، پذیرش اسناد بیمه ای بازنشستگان تنها تا پایان بهمن ماه امسال فرصت داشت و بعد از این تاریخ شرکت بیمه گر اسنادی نمی پذیرفت.

رشیدی تصریح کرد: اسناد بیمه ای تعداد زیادی از بازنشستگان در فرآیند زمان بر رسیدگی به اسناد در بیمه پایه مانده بود و به همین دلیل موفق به ارایه اسناد بیمه ای خود تا پایان تاریخ مذکور به شرکت بیمه گر نشدند.

وی ادامه داد: برای رفاه حال بازنشستگان از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به شرکت بیمه اعلام شد که مدت مذکور برای دوماه دیگر تمدید شود.

رشیدی بیان داشت: تمام بیمه شدگانی که اسناد هزینه های درمانی آنان مربوط به بازه زمانی اول شهریورماه ۹۴ لغایت مردادماه ۹۵ است، می توانند اسناد خود را تا پایان فروردین ماه سال آینده به شرکت بیمه گر ارائه دهند تا فرآیند پرداخت هزینه شان فراهم شود.

وی تاکید کرد: بعد از پایان فروردین ماه ۹۶ هیچ گونه سندی از سوی شرکت بیمه گر پذیرش نخواهد شد؛ بنابراین بازنشستگان باید در مدت تمدید شده اسناد خود را ارائه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز