خبرگزاری کار ایران

خاتمه اعتراض صنفی کارگران سیمان مسجد سلیمان پس از 50 روز

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۱۵

منابع خبری ایلنا در کارخانه سیمان مسجد سلیمان از پایان اعتراض پنجاه روزه 470 کارگر این واحد صنعتی خبر می‌دهند.

کارگران این واحد صنعتی با اعلام این خبر گفتند: سرانجام صبح امروز شنبه ( 7 اسفند ماه) کارگران این واحد تولیدی  با دریافت یک ماه از مطالبات معوقه خود به اعتراض50 روزه خود خاتمه دادند و در نتیجه فعالیت کارخانه سیمان مسجد سلیمان از سرگرفته شد.

این کارگران که دستمزد  آبان ماه خود را دریافت کرده اند در ادامه می‌گویند هنوز بابت  سه ماه مطالبت مزدی پرداخت نشده که مربوط به ماههای آذر ، دی وبهمن از کارفرما طلبکارند.

به گفته آنان ، در عین حال  کارفرما صبح امروز وعده پرداخت یک ماه دیگر از مطالبات مزدی و عیدی وپاداش پایان سال برای چند روز آینده داده است.

همچنین گفته می‌شود  کارفرما، پرداخت  مابقی معوقات مزدی کارگران را به ماههای نخست سال آینده(96) موکول کرده است.

این کارگران ادامه می دهند: با وجود همه مشکلاتی که در چند ماه گذشته با تعطیلی کارخانه متحمل شده‌اند از مسئولان استانی وشهرستانی می‌خواهیم برای تداوم تولید واشتغال کارگران سیمان مسجد سلیمان  همه تلاش خود رابه‌کار گیرند.

به گفته منبع ایلنا، با توجه به شرایط مالی کارگران سیمان مسجد سلیمان پس از 4ماه تعویق حقوق، آنان می‌خواهند تا با همکاری مسئولان هر چه سریع‌‌تر به همه مشکلات این واحد پایان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز