خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور خطاب به وزیر ارتباطات نوشت؛

چرا وضعیت استخدامی شرکتی‌های مخابرات به‌سامان نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۸۳

پس از تجمعات مکرر کارکنان شرکتی مخابرات مقابل مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس، در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات خواستار رسیدگی به مطالبات این کارگران شد.

به گزارش ایلنا، در ماهها و هفته‌های گذشته بارها پرسنل شرکتی مخابرات از سراسر کشور به تهران آمدند و مقابل مجلس تجمع کردند.

آخرین این تجمعات به سه شنبه (سوم شهریور ماه) برمی‌گردد که نمایندگان معترضین پس از برگزاری این تجمع، با نمایندگان فراکسیون‌های مختلف مجلس دیدار کردند و در ارتباط با مطالبات خود از جمله انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات و رفع تبعیض در این نهاد، به رایزنی پرداختند.

یک روز پس از این تجمع، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه، نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات نوشته و خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی پرسنل شرکتی مخابرات شده‌است.

متن این نامه که رونوشت آن به ریاست مجلس شورای اسلامی نیز فرستاده شده، به شرح زیر است:

احتراماً، نظر به تجمع مکرر کارکنان شرکت مخابرات جلوی مجلس شورای اسلامی و شعارهای تند علیه دولت و شخص جنابعالی به دلیل زیر پا گذاشتن حق و حقوق این افراد توسط شرکت مخابرات چرا پس از گذشت حدود هفت سال از واگذاری مخابرات نه تنها وضعیت استخدامی و رفاهی این عزیزان بهبود نیافته بلکه شاهد اخراج تدریجی این قشر نیز می‌باشیم؟! بفرمایید این قانون‌شکنی‌های آشکار را تا کی می‌خواهید ادامه دهند؟ چرا قرارداد مستقیم با این پرسنل منعقد نمی‌شود؟ چرا مخابرات تابع قانون کار جاری کشور نیست؟ محقق شدن آرزوی تبدیل وضعیت این افراد با کیست؟

جناب وزیر، هفته‌ای نیست با این عزیزان ملاقات حضوری نداشته باشیم فلذا ضرورت دارد با درنظر گرفتن اعتراضات گسترده پرسنل یاد شده دستور فرمایید سطح مزد و امنیت شغلی این افراد با هر طرق ممکن عملی و شخصاً با رعایت انصاف و پیگیری موثر خواسته به حق این زحمتکشان بی‌ادعا را سامان داده و نتایج به حقیر گزارش گردد. (ضمن ارادت به جنابعالی، لطفاً از ارسال پاسخ کلیشه‌ای خودداری فرمایید.)

نادر قاضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز