خبرگزاری کار ایران

محمدعلی جداری فروغی در گفتگو با ایلنا:

امیدوارم حکم برائت محمدحسن تشکری صادر شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۳۴

محمدعلی جداری فروغی گفت: با توجه به برگزاری دادگاه تجدیدنظر در اول اسفندماه، امیدوارم حکم برائت محمدحسن تشکری، ظرف مدت قانونی یک هفته‌ای صادر شود.

محمدعلی جداری فروغی( وکیل کارگران معدن سنگ آهن مرکزی بافق) در تماس تلفنی با ایلنا اظهار داشت: ساعت ده صبح اول اسفندماه، جلسه دادگاه تجدیدنظر محمدحسن تشکری در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان یزد برگزار شد؛ تشکری در دادگاه بدوی به 11 ماه حبس تعلیقی و 50 ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده بود.

فروغی ادامه داد: در دادگاه روز اول اسفند، با گذشت حدود یک ساعت از شروع دادرسی و درمیانه دفاعیات، شخصی وارد دادگاه شد و وکالتنامه بدون امضا به اضافه یک لایحه دفاعیه تقدیم دادگاه نمود ولی ریاست دادگاه، جلسه را متوقف کرد.

وی افزود: با مشاهده وکالتنامه آن شخص، موکل نیز اعلام کرد که ایشان را به عنوان وکیل انتخاب نکرده و درنتیجه وکالت شخص مزبور مورد تایید قرار نگرفت و نامبرده از جلسه خارج شد.

فروغی با ابراز تاسف از جریان پیش آمده و تاکید بر لزوم پیگیری موضوع براساس گزارشات موجود در صورتجلسه دادرسی، اضافه کرد: امیدوارم با توجه به نبودن شاکی خصوصی و نیز عدم وجود دلایل کافی، ظرف مهلت قانونی یک هفته‌ای، حکم برائت موکل صادر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز