خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رستم مطرح کرد؛

مشکلات کارگران کارخانه قند ممسنی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۴۶

فرماندار شهرستان ممسنی گفت: مشکلات صنفی کارگران کارخانه قند ممسنی این شهرستان در کارگروه موانع تولید استان فارس مطرح و برای حل آنها اقدام و پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا در پی تجمع اعتراضی کارگران کارخانه قند ممسنی، فرماندار شهرستان رستم اعلام کرد: مشکلات صنفی کارگران کارخانه قند ممسنی این شهرستان در کارگروه موانع تولید استان فارس مطرح و برای حل آنها اقدام و پیگیری می شود.

«طاهر ایزدی» با اعلام اینکه ما از طریق مراجع حقوقی پیگیر مطالبات کارگران کارخانه قند ممسنی هستیم این کارگران نیز می توانند از طریق مراجع قضایی برای حل مشکلات صنفی خود اقدام کنند. 

کارخانه قند ممسنی (رستم) که در سال 1344 خورشیدی افتتاح شد، در سال 79 با سالانه 350 کارگر در یک فصل کاری به بخش خصوصی واگذار شد.

به علت بدهی این کارخانه به کارگران در 27 مردادماه 95 شعبه 18 دادگاه عمومی حقوقی تهران حکمی مبنی بر فروش اموال کارخانه صادر کرد و بر اساس این حکم مقرر شد این کار از تاریخ 17شهریورماه 95 صورت گیرد. 

گفته می شود این کارخانه در زمان فعالیت خود برای 250 نفر به صورت مستقیم و برای یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرد اما تا قبل از تعطیل شدن این واحد تولیدی شمار کارگران آن به 80 نفر کاهش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز