خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی تامین اجتماعی ملارد برای اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۹۶

رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه شهرستان ملارد ، ازاجرای شدن طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  اخبار دریافتی ایلنا ، حمید رستمی با اعلام این خبر به رسانه ها گفته است: کارفرمایان کلیه کارگاهایی که در شهرستان ملارد فعالیت دارند میتوانند طبق بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی در خصوص بخشودگی جرائم  بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، از مزایای  این طرح استفاده کنند.

به گفته وی بر اساس بخشنامه صادر شده، همه واحد های تولیدی ،صنعتی ،معدنی وخدماتی مستقر در شهرستان ملارد که به دلایل غیر ارادی از جمله حوادث غیرمترقبه و همچنین تحریم‌های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز امکان پرداخت حق بیمه را نداشته‌اند، می‌توانند با پرداخت اصل حق بیمه معوق از بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.

طبق اظهارات وی متقاضیان برای برخورداری ازاین تسهیلات حداکثر ظرف سه ماه ازتاریخ  صدوراین آئین نامه از(19/10/95) تا (19فروردین 96)   با دردست داشتن مدارک  مورد نیاز به شعبه تامین اجتماعی ملارد مراجعه کنند.

گفتنی است کارگاه‌های مشمول این آئین نامه بر اساس اینکه بدهی بیمه‌ای خود را به چه صورت پرداخت می‌کنند، از بخشودگی جرائی به میزان ۵٠ تا ١٠٠ درصد برخوردار خواهند شد؛ به این ترتیب که با پرداخت بدهی بیمه‌ای طی ١٢ ماه از ١٠٠ درصد، ١٨ ماه ٨۵ درصد، ٢۴ ماه ٧۵ درصد، ٣٠ ماه ۶٠ درصد و ٣۶ ماه ۵٠ درصد بخشودگی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز