خبرگزاری کار ایران

یکصد سی و چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی برگزار شد

کد خبر : ۴۵۹۱۵۷

یکصد سی و چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی با حضور مهندس هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس اصابتی مدیرکل بازرسی کار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن هفده تن در ابتدای این نشست با بیان این که در هیچ مکتب و نظامی به اندازه اسلام به مقوله انسان و نیروی انسانی توجه نمی شود، گفت:  همواره باید نیروی انسانی مدنظر باشد .

وی در ادامه گفت: اگر در جامعه ای بیماری شغلی ، حادثه منجر به فوت اتفاق بیفتد اولین کسی که متضرر خواهد شد، قطعا صاحبان آن کار خواهند بود.

هفده تن  در ادامه نقش و مسوولیت مردم را  نیز مورد تاکید قرار داد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بازرسی ها بر مبنای قوانین و مقررات مربوطه از واحدهای تولیدی انجام می شود .

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که با سیاست های واکنشی نمی توان از حوادث پیشگیری کرد بنابراین از ابتدای دولت تدبیر و امید، سیاست هایمان را بر مبنای پیش بینی و پیشگیری بنا نهاده‌ایم.

هفده تن استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های تشکل های کارگری و کارفرمایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در 11 هزار بنگاه افسر ایمنی حضور دارند که با راهکارهای به موقع از وقوع حوادث بزرگ پیشگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز