خبرگزاری کار ایران

سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری واگذار شد

کد خبر : ۴۵۸۲۲۶

طی مراسمی، با حضور مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، برگه سهام بیمه ملت به نمایندگی از ۱۳۰ هزار بازنشسته کشوری متقاضی، به ۱۵ نفر از بازنشستگان اعطا شد.

به گزارش  ایلنا ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در آیین اهدای برگه سهام بیمه ملت به نمایندگان بازنشستگان کشوری متقاضی سهام، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت بازنشستگان کشوری دو برنامه مهم وجود دارد. نخست، ترمیم حقوق بازنشستگان که در برنامه ششم توسعه برای آن تدابیری اندیشیده شده است و دوم وظایف دیگری که اهدای وام‌های قرض‌الحسنه و واگذاری سهام نمونه‌ای از آن است.

اسلامیان، یادآور شد: مالک اصلی این سهام بازنشستگان کشوری هستند. در ابتدای اجرای این طرح، قرار بود تا ۱۰۰ هزار بازنشسته کشوری برای دریافت سهام بیمه ملت ثبت‌نام کنند، اما با استقبال بازنشستگان، ۱۳۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند.

وی ارزش سهام بیمه ملت که به بازنشستگان کشوری واگذار می شود را معادل ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: به هریک از بازنشستگان کشوری ۳۵۰۰ سهم به صورت قرض الحسنه واگذار می شود که در اقساط ۳۶ ماهه از حقوق آنان کسر می شود.

اسلامیان با اشاره به اینکه سهام از هم اکنون به نام فرد بازنشسته صادر می شود، گفت: سود سهام، هر سال به شخص بازنشسته پرداخت می شود، اما تا سه سال که اقساط پرداخت می شود، امکان نقل و انتقال سهام وجود ندارند.

وی همچنین اعلام کرد: به عنوان هدیه به ۱۳۰ هزار بازنشسته ای که برای سهام بیمه ملت ثبت‌نام کرده‌اند بیمه آتش‌سوزی منازل تا سقف ۵ میلیون تومان اعطا می‌شود.

اسلامیان به همکاری صندوق بازنشستگی کشوری با بیمه ملت و طرح فروش سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به همکاری صندوق بازنشستگی کشوری با بیمه ملت دیگر نیازی نیست تا شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه صندوق از سایر بیمه ها استفاده کنن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز