خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی بهره‌برداران پست‌های فشار قوی برق کشور:

همسان‌سازی کلاه‌زردها توسط شورای نگهبان تایید شد/از همکاری نمایندگان مجلس و رسانه‌ها متشکریم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۱۰

شورای هماهنگی بهره‌برداران پست‌های فشار قوی برق کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن 22 بهمن، از تایید طرح همسان‌سازی این اپراتورها در شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای هماهنگی بهره‌برداران پست‌های فشار قوی برق که نمایندگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی سراسر کشور را برعهده دارند، در آستانه 22 بهمن اطلاعیه‌ای صادر کرده‌ و در آن از تایید طرح همسان‌سازی کلاه‌زردها خبر داده‌است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سالروز یوم الله ۲۲ بهمن ،بر ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی علی‌الخصوص خدمتگذاران صنعت برق کشور تبریک و تهنیت باد.

احتراما به اطلاع عموم همکاران محترم در سراسر کشور می‌رساند باتوجه به ابلاغ ایرادات برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور ازسوی شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی ایران، طبق آخرین صحبتی که با جناب آقای دکتر خدابخشی نماینده محترم الیگودرز و سخنگوی محترم کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس داشتیم، ایشان اعلام نمودند که بند مربوط به طرح یکسان‌سازی حقوق و مزایای اپراتورهای کار معین پست‌های فشار قوی برق کشور جزو ایرادات ارسال شده به مجلس شورای اسلامی نبوده و این بند توسط شورای محترم نگهبان تایید شده است.

بدینوسیله از همه همکاران، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همیشه و در همه حال با سعه صدر جهت مرتفع کردن مشکلات این خدمتگذاران عرصه صنعت برق کشور تلاش نمودند و همچنین خبرنگاران محترم خبرگزاری‌ها که رسالت اطلاع رسانی و انعکاس موضوعات مربوط به جامعه اپراتورهای قرارداد کارمعین پستهای فشارقوی برق را برعهده داشتند و خواهند داشت، بی‌نهایت تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز