خبرگزاری کار ایران

طلب 5 ماهه معدنچیان زغال سنگ شاهرود گرانیت

کد خبر : ۴۵۷۵۲۳

به گفته کارگران معدن زغال سنگ شاهرود گرانیت کارفرمای آنها دست کم بابت5 ماه مزد و مزایای پرداخت نشده به آنها بدهکار است.

کارگران معدن زغال سنگ شاهرود گرانیت خواستار دریافت بخشی از مطالبات معوقه خود برای تامین خرج و مخارج مربوط به خود وخانواد هایشان شدند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ،این کارگران با اعلام این خبر به سایر رسانه ها گفته اند:  بابت مطالبات مزدی ماه‌های ،شهریور مهر ،آبان ،آذر و دی ماه  از کارفرما طلبکاریم و با توجه به مخارج سنگین سال نو خانواده هایمان از کارفرما می‌خواهیم تا بدهی خود را پرداخت کند..

 آنها بابیان اینکه آخرین حقوقی که در یافت کرده ایم مربوط به مرداد ماه سال جاری است  در ادامه  گفته اند: اگرچه  کارفرما اعلام کرده که کارگران می‌توانند برای وصول طلب پرداخت نشده خود به هیات‌های تشخیص و حل اختلاف اداره کار مراجعه کنند اما به دلیل موقت بودن قراردادهای کاری و ترس از اخراج هیچ کارگری حاضر به انجام چنین کاری نیست.

به گفته کارگران معدن زغال سنگ شاهرود گرانیت  این وضعیت درحالی است که به دلیل شرایط خاص کار در معادن زغال سنگ او و دیگر همکارانش در شرایط سخت و خطر آفرین مشغول کارند و همین مسئله به دغدغه روحی و فکری آنها تبدیل شده است.

 گفتنی است معدن زغال سنگ  شاهرود گرانیت  در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز