خبرگزاری کار ایران

تولید در کارخانه «قند فسا» از سر گرفته شد

کد خبر : ۴۵۶۹۶۶

فعالیت تولیدی کارخانه «قند فسا»،که از سال92 به دلیل بحران مالی متوقف شده بود، مجددا روز گذشته 18 بهمن ماه از سر گرفته شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ،مدیر عامل این  واحد تولیدی با اعلام این خبر به سایر رسانه ها گفته است : بعد از  گذشت   حدودا چهار سال از اعلام توقف فعالیت  کارخانه « قند فسا»، سرانجام این واحد صنعتی  روز گذشته با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت  خود را  آغاز کرد ودر حال حاضر،توانایی اشتغال حدود  400 کارگر را دارد.

به گفته مجید بختیار ، این کارخانه با سرمایه گذاری 42 میلیارد تومانی بخش خصوصی در حالی فعالیت خود را از سر گرفته که قرار است در این کارخانه روزانه افزون بر 220 تن قند و شکر تولید و روانه بازار شود.

وی با بیان اینکه کارخانه قند فسا از قابلیت افزایش ظرفیت تولید روزانه به بیش از 300 تن  برخوردار است در ادامه  گفته است:  کارخانه قند فسا در راستای حمایت از کشاورزان سالانه بیش از یک هزار و یکصد تن چغندر را به شکر خام تبدیل  می کند.

مدیر کارخانه قند فسا در خاتمه  اظهار کرده است: با راه اندازی کامل این کارخانه می توانیم زمینه اشتغال 400نفر به صورت مستقیم و یک هزار و پانصد نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کنیم.

کارخانه قند فسا با 63 سال سابقه فعالیت از مهم‌ترین کارخانه‌های جنوب کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز