خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی بهره‌برداران پست های فشارقوی برق:

خصوصی‌سازی کلاه‌زردها منتفی شد/ نمایندگان مجلس وزارت نیرو را متخلف دانستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۷۵

در جلسه روز گذشته کمیسیون انرژی مجلس، واگذاری بخش فوق توزیع پست های فشار قوی برق به شرکت های خصوصی غیرقانونی اعلام شد.

تعدادی از اعضای شورای هماهنگی بهره‌برداران پست های فشارقوی برق در تماس با ایلنا از موفقیت‌آمیز بودن تجمع روز گذشته خود خبر دادند.

از قرار معلوم، پس از تجمع، نمایندگان این شورا در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شدند و با نمایندگان به رایزنی در ارتباط با مطالبات خود پرداختند.

جلسه روز گذشته، به نفع اپراتورهای پست های فشار قوی خاتمه پیدا کرده‌است؛ به گفته نمایندگان کلاه زردها، نمایندگان کمیسیون انرژی، واگذاری بخش فوق توزیع پست های فشار قوی برق به شرکت های خصوصی را غیرقانونی اعلام کردند و  اقدام وزارت نیرو را یک تخلف محرز و صریح دانستند؛ درنتیجه، مقرر شده است مسئولین وزارت نیرو توسط کمیسیون انرژی و با حضور نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش های مجلس جهت پاسخگویی فراخوانده شوند.

این فعالان کارگری با ابراز خرسندی از نتیجه جلسه عصر روز گذشته می‌گویند فعلا واگذاری به بخش خصوصی منتفی شده است اما نگرانی در ارتباط با تلاش‌های وزارت نیرو در جهت برون سپاری همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز