خبرگزاری کار ایران

توضیحات ماشین‌سازی اراک در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۷۱

به دنبال انتشار اخبار مربوط به مشکلات صنفی کارگران کارخانه ماشین‌سازی اراک، روباط عمومی این واحد صنعتی توضیحاتی را منتشر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است.

به گزارش ایلنا، به دنبال انتشار اخبار مربوط به مشکلات صنفی کارگران کارخانه ماشین‌سازی اراک، روباط عمومی این واحد صنعتی توضیحاتی را منتشر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است.

نظر به انتشار خبری با کد 453732 که در ساعت 7:29:09 روز 11/11/95 و با عنوان «تجمع اعتراضی کارگران شرکت ماشین‌سازی اراک» در خروجی آن خبرگزاری قرا گرفتند خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی توضیح ذیل وفق قانون به عنوان توضیح شرکت ماشین سازی اراک پیرامون خبر اعتراض منتسب به کارگارن این شرکت عینا منتشر گردد:

در تاریخ 11/11/95 خبری با کد 453732 در خروجی خبرگزاری کار ایران قرار گرفت که اعتراض منسوب به کارگران این شرکت را منعکس کرده است . این خبر صحیح نیست چرا که اولا افراد مورد اشاره نه کارگران شرکت ماشین سازی اراک که پرسنل یک پیمانکار فنی طرف قرارداد شرکت بوده‌اند و لذا اطلاق لفظ کارگران ماشینسازی اراک به این عزیزان قانوین و اخلاقی نیست هر چند مدیریت شرکت نیز به عنوان کارفرمای طرف قراردادبا پیمانکار مزبور پیگیر انجام تعهدات قراردادی او با کارکنانش خواهد بود. سوای این مهم نکته دوم اینکه متاسفانه حتی در تنظیم خبر نیز دقت لازم مصرف نشده و یکشنبه دهم بهمن به عنوان یازدهم درجشده و همینگونه است ذکر رقم مبالغه‌آمیز و نادرست یکصدنفر در متن خبر چرا که سرجمع ابواب جمعی پیمانکار مذکور پنجاه نفر است! مزید اطلاع مخاطبین محترم شایان گفتن است که خوشبختانه علیرغم تمام مشکلات فعلی حاکم بر بازار کسب و کار صنایع به لطف خداوند شرکت ماشین سازی اراک تا به امروز هیچگاه در پرداختی به کارکنان خویش تاخیر یا تعویقی نداشته است.

با این اوصاف ضمن تجلیل از تلاش‌های همه خبرنگاران محترم که اقشار تلاشگر و بی‌ادعای جامعه هستند از خبرگزاری باسابقه، معتبر و قابل احترام ایلنا این توقع وجود د ارد که در تنظیم اخبار پیش از خروج دقت لازم را مصروف نماید تا خدای ناخواسته در اذهان مخاطبان شائبه ایجاد نشود. در پایان فراموش نکنیم که شرکت‌های تولیدی بزرگی چون ماشین سازی اراک که وجودشان به منافع ملی بسته است از رسانه‌های متعهد کشور چشم یاری ، حمایت و همدلی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز