خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد:

پیگیری همسان‌سازی و مستقیم شدن قرارداد، بازهم کلاه‌زردها را به تجمع کشاند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۲۶۲

نزدیک به 540 نفر از کارگران پست‌های فشار قوی برق صبح امروز با تجمع در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف نشدن قراردادهای پیمانکاری و عدم اجرای همسان‌سازی مزایای مزدی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

شماری کارگران پست‌های فشارقوی برق در تماس با ایلنا گفتند که از صبح امروز نزدیک به 540 نفر از آنها با تجمع در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار مستقیم شدن قراردادهای استخدامی و تامین شدن اعتبارات مالی مربوط به همسان‌سازی مزد سال 96 خود هستند. 

آنها می‌گویند که این خواسته‌های صنفی را به استناد  بند 61 قانون بودجه سال 95 و دستور‌العمل مربوط به همسان سازی مزدی خود  پیگیری می‌کنند.

 آنطور که معترضان می‌گویند در تجمع امروز با شماری از نمایندگان مجلس مانند علیرضا محجوب، شهاب نادری،  نادر قاضی پور، عبدالرضا مصری، محسن بیگلری و مهدی فرشادان ملاقات داشته‌اند و بار دیگر مطالبات خود را به آنان یادآور شده‌اند.

در اطلاعیه‌ای که در رابطه با این اجتماع صنفی توسط شورای هماهنگی بهره بردارن پست‌های فشار قوی برق کشور تهیه و صبح امروز منتشر شده، آمده است:  علی رغم اینکه طرح یکسان سازی حقوق و مزایای اپراتورهای کار معین در برنامه ششم تصویب شده است در هنگام بررسی طرح مسئولان وزارت نیرو و نماینده دولت سنگ اندازی هایی انجام دادند.

در ادامه این اطلاعیه یادآور شده است درست در زمانی که یکسان سازی حقوق و مزایای در برنامه ششم توسعه تصویب شده است مسئولان وزارت نیرو و شرکت توانیر درصدد هستند تا بخش فوق توزیع پست‌های فشار قوی برق کشور را به شرکت‌های توزیع که دارای مشکلات عدیده هستند، واگذار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز