خبرگزاری کار ایران

مقابل ساختمان استانداری انجام شد؛

دومین تجمع اعتراضی کارکنان موسسه ثامن‌الجج کرمان طی هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۵۵

امروز صبح پنجشنبه (7 بهمن ماه ) کارکنان موسسه ثامن‌الحجج کرمان برای دومین بار در طی هفته جاری مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، این تعداد نیروی کار روز شنبه (2 بهمن ماه) نیز در اعتراض به به مشخص نبودن وضعیت شغلی خود مقابل ساختمان استانداری کرمان تجمع کرده بودند.

از قرار معلوم، این معترضان از ساعت نه صبح مقابل استانداری  کرمان تجمع کرده‌اند و از آنجا که مسئولان کرمان در تجمع روز نخست وعده پیگیری مطالبات صنفی آنان را داده بودند به دلیل پیگیری نشدن مطالباتشان امروز نیز دست به اعتراض زده‌اند.

آنان با بیان اینکه مسئولان این استان به ظاهر با کارکنان و کارگرانی همانند ما که وضعیت شغلی مشخصی ندارند؛ همراه هستند اما در واقع ما بدون حامی هستیم؛ تصریح کردند: در تجمع یک روزه خود متوجه شدیم  مسئولان استانداری نمی‌خواهند به صورت مستقیم درگیر مشکلاتمان بشوند.

کارکنان موسسسه ثامن‌الحجج در کرمان با ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده برای مجموعه  کارکنان این موسسه تصریح کردند: از کلیه مسئولان کشوری واستانی می‌خواهیم با درک همه مشکلاتی که در نتیجه انحلال موسسه ثامن‌الحجج برای مجموعه  کارکنان موسسه بوجود آمده درخصوص  پیگیری  وضعیت اشتغال آنان کمک کنند.

لازم به یاد آوری است از مجموع 2700  نفر از کارکنان موسسه ثامن‌الحجج که در 480 شعبه در سراسرکشور فعالیت دارند تعداد حدود 400 نفر در  33 شعبه استان کرمان شاغل هستند که تقریبا از دی ماه سال گذشته (94) به دلایل متوقف شدن فعالیت این موسسه مالی از سوی شورای ‌عالی پول اعتبار، بانک مرکزی وقوه قضائیه  تاکنون بلاتکلیف مانده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز