خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور به ایلنا خبر داد:

نتیجه تفحص از معدن طلای آق دره بزودی در مجلس قرائت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۲۰

رییس هیات تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره از قرائت گزارش این هیات در صحن علنی مجلس خبر داد.

«نادر قاضی پور» رییس هیات تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره به ایلنا گفت: طرح تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره به زودی در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب و در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

این نماینده مجلس که روز گذشته در همین رابطه همراه هیاتی عازم شهرستان تکاب شده بود، افزود: اعضای هیات در رابطه با ماموریت خود با مسئولان اداری، قضایی و انتظامی شهرستان تکاب دیدار داشتند و در عین حال به صورت جداگانه با مدیریت و هیات مدیره معدن، نمایندگان محلی، روحانیون و اهالی روستای آق دره علیا ملاقات‌هایی داشتند.

وی با تاکید به اینکه نتیجه گزارش این هیات در هفته آینده به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه و پس از تصویب این کمیسیون در صحن مجلس قرائت خواهد شد، حاضر به اعلام توضیحات بیشتر نشد.

قاضی‌پور در عین حال به گفتن نکته که در این ماجرا قوه قضاییه به دلیل تبلیغات منفی ضد انقلاب مظلوم واقع شده است، اکتفا کرد.

وی در توضیح این مطلب خود گفت: ماموران اجرای احکام قوه قضاییه از یکسو در مورد اجرای مجازات شلاق، با توجه به کارگر بودن محکومان، ضربات شلاق را از روی لباس محکومان زدند و  از سوی دیگر در مورد اجرای مجازات حبس نیز تمهیدات را طوری در نظر گرفته‌اند که محکومان مشمول پس از 48 ساعت با عفو رهبری از زندان آزاد شوند. 

هیات تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره روز گذشته به روستای تکاب که معدن طلای آق دره در آن واقع شده عازم شد.  هدف از این سفر بررسی و پیگیری وضعیت کارگران این معدن و بررسی ادعاهایی کارگران معدن آق دره در خصوص، کوتاهی در پرداخت نشدن کامل حق سهم مربوط به استخراج طلا از این واحد معدنی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز