خبرگزاری کار ایران

قدردانی گروهی‌از تشکل‌های صنفی کارگری ساختمانی از اداره کل تامین اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۳۹

نه تشکل صنفی کارگری در استان گیلان با صدور بیانیه‌ای مشترک از اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان به عنوان مدافعان اصلی منافع کارگران تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،در این بیانیه مشترک که از سوی  کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان گیلان ،انجمن صنفی سفت کاران ،اسکلت سازان بتونی وفلزی  ، نازک کاران وا تاسیسات  شهرستان رشت و همچنین انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستانهای فومن وشفت ،رضوانشهر ،آستانه ،تالش وآستارا صادر شده آمده است: ما نُه تشکل صنفی کارگری ساختمانی  در استان گیلان مراتب تقدیر وتشکر خودرا از کمک به این تشکیلات در تمامی ابعاد وتعامل وهمکاری همه جانبه مسئولین تامین اجتماعی استان گیلان اعلام نمی کنیم.

نویسندگان بیانیه یاد شده در ادامه با بیان اینکه در این امر با تعاملی که  بین کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی وانجمن های یاد شده بین تامین اجتماعی گیلان وجود داشته ودارد باعث کاهش مشکلات کارگران ساختمانی شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : همچنین تعامل بین انجمن های صنفی با مدیریت تامین اجتماعی گیلان  ومسدولان زیر مجموعه آن باعث  عملی شدن اجرای درست  قانون رفع موانع قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی شده است.

تشکل‌های امضا کننده این بیانیه حمایتی با اشاره به اینکه اجرای ماده 18 قانون بهبود کسب کار در استان گیلان از سوی ادار ه کل تامین اجتماعی گیلان قابل تقدیر است  در خاتمه تاکید کردند ؛با تعاملی که بین ما نه  تشکل صنفی کارگری ساختمانی  در گیلان با اداره کل  تامین اجتماعی   وجود دارد هر روزشاهد کاهش مشکلات کارگران ساختمانی  هستیم   واین راهی است که از طریق این تشکلات مورد نظر برگزیده وبر آن پافشاری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز