خبرگزاری کار ایران

تعدیل گسترده کارگران در پالایشگاه هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۶۸

کارگران پالایشگاه هرمزگان از تعدیل گسترده در این واحد خبر دادند.

کارگران پالایشگاه هرمزگان واقع در شهر بندرعباس، در تماس با ایلنا از تعدیل چند صد نفر از همکاران خود خبر دادند.

به گفته این کارگران در اوایل ماه جاری با تعداد زیادی از کارگران این پالایشگاه تسویه حساب انجام شده‌است. کارگران، تعداد تعدیلی‌ها را چند صد نفر عنوان می‌کنند.

یکی از کارگران این پالایشگاه که خودش سرپرست تعدادی از کارگران پیمانکاری این واحد را بر عهده دارد، می‌گوید: در پالایشگاه هرمزگان حدود هزار کارگر پیمانکاری مشغول به کار هستند که در اقدامی عجیب، با حدود نیمی از آنها تسویه حساب شده است.

این کارگر، با بیان این که چند روز قبل از این تعدیل، کارگران پالایشگاه در اعتراض به معوقات مزدی، تجمعات اعتراضی برگزار کردند، این تعدیل ها را با تجمعات اعتراضی بی ارتباط نمی داند و می‌گوید: گرچه پس از تجمعات کارگران، بخشی از معوقات پرداخت شد، اما احتمال دارد کارگران به دلیل حضور در این تجمعات تعدیل شده بودند.

یکی از کارگرانی که قراردادش تمدید نشده و با وجود ادامه کار پروژه محل فعالیتش، بیکار شده می گوید: ما کارگران تعدیلی نگران هستیم که ممکن است طبق اتفاقی که بارها قبل از این در پروژه های نفتی برای کارگران تعدیلی رخ داده، در لیست سیاه قرار بگیریم و هیچ پیمانکاری در سال آینده  با ما قرارداد منعقد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز