خبرگزاری کار ایران

عضو کارگری شورای سه جانبه ملی خبر داد:

مکاتبه با کمیسیون اجتماعی دولت برای بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۰۶۳

براساس مصوبه امروز شورای سه جانبه ملی، معاونت تنظیم روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نگارش نامه‌ای از کمیسیون اجتماعی هیات دولت خواست تا هرچه زودتر برای بازگرداندن لایحه معیوب اصلاح قانون کار از مجلس شورای اسلامی اقدام کند.

علی خدایی مسئول عضو کارگری شورای عالی کار با اعلام این خبر به ایلنا گفت: شورای سه جانبه ملی که عصر امروز برای جمع بندی در خصوص بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار تشکیل جلسه داده بود، دقایقی قبل به کار خود خاتمه داد.

وی در توضیح نتیجه این جلسه گفت: اعضای این شورای سه جانبه که از هر سه گروه کارگری، کارفرمایی و دولتی بودند به اتفاق خواستار بازپسگیری لایحه معیوب اصلاح قانون کار از مجلس شدند و در همین رابطه معاونت تنظیم روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نگارش نامه‌ای  از کمیسیون اجتماعی هیات دولت خواست تا هرچه زودتر در این خصوص اقدام کند.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: با توجه به خاتمه یافتن ساعت اداری پیش بینی می‌شود که انتظار می‌رود که این نامه در اولین ساعات کاری فردا ( چهارشنبه 29 دیماه) به کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارسال شود.

وی یادآور شد: پرونده لایحه معیوب اصلاح قانون کار که هم اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس گشوده است طبق روال قانونی از طریق کمیسیون اجتماعی هیات دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و به همین دلیل نامه مذکور نیز خطاب به کمیسیون اجتماعی هیات دولت نوشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز