خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شرق تهران

درنگ در بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار شبهه‌آور است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۰۵

دبیر خانه کارگر شرق تهران می گوید از این به بعد کارگران تعامل خود با شرکای اجتماعی را صرفا بر اساس عملکرد و نه شعارهای آنها تنظیم می کنند. وی در عین حال تاکید دارد که درنگ در بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار شبه آور است.

«فتح الـله بیات» دبیر اجرایی خانه کارگر شرق تهران در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: هیچ درنگی در بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار جایز نیست و وزارت کار با توجه به اعتراضات گسترده جامعه کارگری ملزم است که لایحه اصلاح قانون کار را از مجلس پس بگیرد.

بیات با اشاره به جلسه بعدظهر شورای سه جانبه ملی، گفت: در این جلسه نمایندگان تشکل های رسمی کارگری حضور دارند و بار دیگر موضع کارگران را در خصوص بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار اعلام می کنند چرا که از همان ابتدا نیز قرار بر این بود که دولت لایحه را پس بگیرد.

دبیر خانه کارگر شرق تهران تعلل دولت و وزارت کار در این خصوص را شبه آور خواند و افزود: دولت و بلاخص وزارت کار بارها وعده داده اند که این لایحه مخرب را که هیچ دستاوردی جز ویرانی ندارد پس بگیرند اما مانده‌ایم که چرا در پس گرفتن این لایحه تعلل وجود دارد.

بیات افزود: ضرورت دارد که حرف و عمل با تطابق داشته باشد. این بدان معنی است که اگر دولت به کارگران وعده بازپسگیری لایحه را می دهد بعدا زیر حرفش نزند.

دبیر خانه کارگر شرق تهران در پایان افزود: از این به بعد کارگران تعامل خود با شرکای اجتماعی را صرفا بر اساس عملکرد و نه شعارهای آنها تنظیم می کنند. از این رو اجازه نخواهیم داد که از ما به عنوان صندوق جمع آوری رای استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز