خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو:

لایحه اصلاح قانون کار برگردد، کارگران خاطرجمع می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۰۳

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو می‌گوید: انتظار کارگران این است که حاصل جلسه شورای سه‌جانبه ملی که امروز قرار است برگزار شود، بازگشت لایحه اصلاح قانون کار باشد.

اکبر علیپور، رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو (شرکت آسفالت طوس) در گفتگو با ایلنا با اشاره به جلسه شورای سه جانبه ملی که قرار است امروز عصر برگزار شود؛ اظهار داشت: به نمایندگی از جانب 2400 کارگر معدن چادرملو میخواهم بگویم که تنها خواسته ما در مقطع فعلی، بازگرداندن لایحه اصلاح قانون کار است.

وی افزود: اگر قرار است اجماعی صورت بگیرد، بهتر است این اجماع نظرات کارگران را که در ماههای گذشته بارها و بارها از بلندگوهای مختلف اعلام شده است، در نظر بگیرد و لایحه بی‌قید و شرط برگردانده شود.

علیپور با یادآوری الحاق ایران به مقاوله‌نامه 144 سازمان جهانی کار گفت: حالا که الحاق به مقاوله نامه سه جانبه گرایی انجام شده و مسئولان هم در موردش خبررسانی کرده اند و داد سخن داده اند، بهتر است در عمل هم به الزامات آن پایبند باشند و طبق نظر شرکای اجتماعی، همین امروز عصر تصمیم بگیرند که لایحه را برگردانند.

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو تصریح کرد: همکاران من در معدن چادرملو پیش از این طومار اعتراض به لایحه اصلاح قانون کار را امضا کردند و برای دولتیان و نمایندگان مجلس هم فرستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما کارگران خواستار بازگشت لایحه اصلاح قانون کار بوده ایم و همچنان هستیم؛ فقط با عودت این لایحه دردسرآفرین است که کارگران خاطرجمع می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز