خبرگزاری کار ایران

نماینده صنفی کارگران کار پلی اکریل:

مسئولان استانی به جای حل مساله، صورت مساله را پاک نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۸۴۶

یک عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی اکریل اصفهان با بیان این که در جریان تجمع امروز با کارگران برخورد فیزیکی شده است، می‌گوید: بهتر است به جای این نوع برخوردها صدای کارگران شنیده شود.

«علیرضا خرمی»، عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل اصفهان در گفتگو با ایلنا در ارتباط با تجمع امروز صبح کارگران این واحد تولیدی گفت: تا ساعتی پیش کارگران معترض در چهارراه آبشار اصفهان مقابل دفتر مرکزی شرکت تجمع کرده بودند که ظاهرا با آنها برخورد و با مداخله عوامل انتظامی، کارگران متفرق شده‌اند.

مسئول نهاد صنفی کارگران کارخانه پلی‌اکریل افزود: این رفتار با کارگرانی که بیش از شش ماه دستمزد نگرفته‌اند و آینده روشنی ندارند، به هیچ وجه صحیح نیست؛ بهتر است مسئولان به جای پاک کردن صورت مساله، مشکل پلی اکریل را اصولی حل کنند.

وی با بیان این که تجمع حق قانونی کارگران است؛ افزود: تا قبل از استقرار هیات اجرایی دولت در کارخانه از دست کارفرما به دولت شکایت می بردیم، حالا به کجا پناه ببریم؛ اوضاع پلی‌اکریل روز به روز بدتر شده است.

خرمی در پایان با تاکید بر این که هیچ یک از مقامات مسئول استان اصفهان امروز در جمع کارگران حاضر نشده‌اند؛ افزود: مشکل پلی اکریل را همه مقامات می دانند اما متاسفانه مایل به پاسخگویی و شنیدن صدای کارگران نیستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز