خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض یک روزه کارگران بازنشسته فولاد در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۴۳۸

کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور که دیروز(7 دی) با سفر به تهران در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، عصرروز گذشته با وعده‌های نمایندگان مجلس عازم شهرشان شدند.

تعدادی از کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور به ایلنا گفتند: تجمع یک روزه ما در حالی خاتمه یافت که در  روز گذشته‌  تعدادی از نمایندگان مجلس وعده دادند که ظرف مدت 10 روز آینده به این مشکل در کمیسیون تلفیق رسیدگی خواهند کرد.

 به گفته آنان ،روز گذشته آقایان حمید رضا فولاد گر نماینده مردم اصفهان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه وخانم زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه از جمله نمایندگان بودند که با حضور در اجتماع بازنشستگان فولاد، درباره رفع مشکلات آنها وعده رسیدگی دادند.

بازنشستگان فولاد  جدا از همسان سازی حقوق خواستار لغو خودگردانی صندوق فولاد، انتقال به صندوق بازنشستگی کشوری با تطبیق آیین‌نامه معتبر فولاد، مکلف کردن دولت به اجرای تعهدات و پرداخت مطالبات قانونی بازنشستگان فولاد مطابق آیین‌نامه معتبر فولاد، پرداخت به موقع حقوق و هزینه‌های درمانی بازنشسته فولاد از بودجه‌های سنواتی هستند.

 کارگران بازنشسته فولاد در خاتمه می‌گویند برهمین اساس همه کارگران بازنشسته که از شهر های مختلف کشور برای رسیدگی به مشکلاتشان به تهران امده بودند با اعتماد به وعده  نمایندگان مجلس موقتا به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز