خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی :

اختصاص شماره تأمین اجتماعی SSN به ٣٢ میلیون نفر

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۶۴۶

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت : تاکنون شماره تامین اجتماعی ssn برای ٣٢ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش این سازمان اختصاص یافته است که تکمیل این برنامه و اختصاص این شماره به تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، گام بزرگی برای تحول در خدمات این سازمان است.

به گزارش ایلنا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت : تاکنون شماره تامین اجتماعی ssn برای ٣٢ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش این سازمان اختصاص یافته است که تکمیل این برنامه و اختصاص این شماره به تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، گام بزرگی برای تحول در خدمات این سازمان است.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح و اختصاص شماره تامین اجتماعی ، تاکنون ٥٨٠ هزار همپوشانی شناسایی شده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی افزود: ساماندهی زمان پرداخت مستمری ها کار بسیار بزرگی بود که با درایت ومدیریت صحیح و تلاش تمامی همکاران این موضوع بسیار مهم اجرایی شد ومستمری بازنشستگان در کوتاهترین زمان و به صورت متمرکز قابل پرداخت است.

زدا تصریح کرد: بازرسی الکترونیک تحول بسیار بزرگی است که افزایش بهره وری و هوشمند شدن بازرسی ها را به دنبال دارد و نظارت بر بازرسان نیز به نحو مناسب انجام می شود.

وی تاکید کرد : گسترش و حمایت از کارگزاری ها در کنار کنترل و نظارت صحیح بر آنها باید مورد توجه باشد.

معاون فنی و درآمد اضافه کرد: در سازمان تأمین اجتماعی طرح سامان سوابق بیمه ای به عنوان یک طرح افتخار آمیز اجرا شد و ابلاغ الکترونیک و چندین طرح دارای اثرگذاری بسیار بالا نیز با کمترین هزینه در حال انجام است.

وی گفت : سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کردن ایرانیان خارج از کشور در ١٢ کشور دارای نماینده هست  و اتباع خارجی شاغل در ایران نیز که دارای مجوز اشتغال هستند را بیمه می کند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی :

شاهد استقبال گسترده در خصوص ارائه نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه های کاغذی درمان هستیم

یکسان سازی و تمرکز نوبت دهی و استفاده از اپلیکیشن های موبایل و کاردکس الکترونیک و تریاژ الکترونیک  از جمله برنامه های متعدد بخش درمان سازمان تامین اجتماعی است که برای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان در دستور کار این سازمان قرار دارد .

محمد علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت : در رابطه با نسخه الکترونیک و حذف دفترچه با همکارای همه بخشهای سازمان شاهد استقبال گسترده همکاران هستیم و با توجه به فراهم بودن زیرساختها این طرح به خوبی پیش می رود.

وی افزود: تعرفه عمومی غیر دولتی مزایایی را برای این سازمان بوجود آورده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ضریب اشغال تخت سازمان از ٧٤ رو به افزایش است و به ٧٩ درصد نیز رسید ، اضافه کرد: در رابطه با کاهش سزارین و افزایش زایمان طبیعی و همچنین افزایش ضریب اشغال برنامه اصولی داریم.

همتی خاطر نشان کرد : در این همایش و در کارگروههای تخصصی در رابطه با همکاری بیشتر در طرح تحول سلامت و راهکارهای ارتقاء خدمات رسانی  در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بحث و تبادل نظر شده است.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی :

بودجه سال آینده سازمان تامین اجتماعی تدوین و به هیأت مدیره ارائه شده است

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت : بودجه سال آینده سازمان تامین اجتماعی تدوین شده و به هیأت مدیره ارائه شده است و مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته تا ١٥ اسفند بودجه سال آینده به استانها ابلاغ می شود و ضوابط اجرایی نیز تهیه می شود.

رحیم اردلان در ادامه دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت : معاونت اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی  وظیفه پشتیبانی از ٦ معاونت دیگر این سازمان را بر عهده دارد.

وی افزود: ٥٢٠٠ میلیارد تومان در هر ماه هزینه سازمان است که ٤١٠٠ میلیارد در بیمه ای وصول درآمد می شود و مابقی آن باید با تدبیر مناسب بدست آید.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: پرداخت متمرکز مستمری ها از اقدامات اساسی این سازمان است که با همکاری و هماهنگی کامل تمامی بخش ها در حال اجرا است.

اردلان اضافه کرد : ٣٨ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون به مشهد مقدس اعزام شده اند و طرح کرامت رضوی  نیز برای این عزیزان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ارتقاء خدمات سازمان و پرداخت وام های بلند مدت و خدمات مختلف در حال  انجام است، گفت : بیمه تکمیلی و کمک هزینه های درمانی و ارتقای خدمات رفاهی از سوی این معاونت در حال انجام است.

معاون اداری و مالی تصریح کرد : در حوزه بیمه ای بیش از ٨٠ درصد ردیفهای شغلی سازمان تکمیل شده است و مشکلی در رابطه با کمبود نیروی انسانی وجود ندارد و به کارگیری پزشکان در سازمان تامین اجتماعی نیز به نحو مناسب انجام می شود.

اردلان همچنین از تصویب سه رشته دانشگاهی مدیریت تأمین اجتماعی، حقوق تأمین اجتماعی و اقتصاد تأمین اجتماعی خبر داد .

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی :

معرفی دقیق تأمین اجتماعی و تولید محتوای آموزشی مناسب برای اقشار مختلف جامعه، هدف حوزه فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در ادامه این همایش گفت : از سه سال گذشته تحولات عمیق و اثر بخشی در حوزه مباحث فرهنگی داشته ایم که نتیجه آن  نگاه فرهنگی حاکم بر این سازمان است.

منصور اعتصامی افزود: توسعه ارتباط با نهادهای علمی و فرهنگی کشور اعم از وزارت علوم، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار دارد و در این راستا توسعه مفاهیم تأمین اجتماعی در متون درسی همکاری با وزارت آموزش و پرورش که این برنامه از طریق تحلیل محتوای متون درسی ؛استفاده از نشریه رشد، برگزاری کلاسهای فوق برنامه و بازدیدهای دانش آموزی با هدف اثرگذاری بر دانش آموزان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد : در ٧٤ دانشگاه کشور جلسات گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی برگزار شده است

اعتصامی افرود: اجرای طرح کرامت رضوی ، نسیم سلامت و المپیاد ورزشی باعث رضایتمندی قابل توجه بازنشستگان شده است.

وی ادامه داد: حوادث ناشی از کار نیز در سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فرهنگی مورد توجه است و  در این رابطه کتابهای مناسب برای افراد با سطوح مختلف سواد تهیه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: ارتباط با تشکل های کارفرمایی در حوزه فرهنگی دنبال می شود و با همدلی و ارتباط مناسب با کارفرمایان زمینه ساز تعامل سازنده و تسهیل خدمت رسانی در این  سازمان خواهیم بود.

معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی :

تفویض مسئولیت و اختیارات به استانها باید با جدیت انجام شود

در برنامه راهبردی سازمان تامین اجتماعی ؛ معاونت امور استانها در ٢٤ برنامه و ٧٠ درصد از کل برنامه نقش غیر مستقیم دارد.

 قائم موهبتی معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در ادامه این همایش سراسری با بیان مطلب فوق افزود: با احیای معاونت امور استانها و الحاق ٤ اداره کل به این معاونت امکان فعالیت موثر تر فراهم شده است.

وی تاکید کرد : حوزه نظارت و ارزشیابی باید به صورت ویژه در معاونت امور استانها مورد توجه قرار گیرد و شاهد اصلاح و ارتقاء این اداره کل باشیم.

موهبتی افزود : تفویض مسئولیت و اختیارات به استانها باید با جدیت انجام شود و ستاد سازمان تامین اجتماعی نیز وظیفه نظارت و کنترل را بر عهده بگیرد و اختیارات ادارات کل نیز به صورت مناسب به شعب و واحدهای اجرایی سازمان تفویض شود.

وی ضمن بیان این مطلب که با واگذاری تصدی گری ها به استانها امکان ارائه خدمات مناسبتر به جامعه تحت پوشش فراهم می شود، اضافه کرد : همسویی و همراستایی بیشتر واحدهای اجرایی در استانها در سراسر کشور باید مورد توجه باشد.

معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد : در حوزه فن آوری اطلاعات پروژه هایی در این سازمان تعریف شده که در جریان است و استفاده از ابزار نوین بسیار متعارف است و باید تأخیر گذشته در این حوزه جبران شود و اهتمام کامل در این رابطه  در سازمان تامین اجتماعی  وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: آموزش و توانمد سازی مدیران از نیازهای روزمره همه سازمانها از جمله سازمان تأمین اجتماعی است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی :

پایداری صندوقهای بیمه و عدم تحمیل بار مالی به این صندوقها در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار دارد

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه به پایداری صندوقهای بیمه ای و عدم تحمیل بار مالی به این صندوق ها اشاره شده است ، گفت : در رابطه با برنامه ششم توسعه با پیگیری های مختلف و توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احکام بسیار مناسبی در این برنامه وجود دارد که پرداخت بدهی دولت و همچنین حفظ استقلال سازمان و پیشگیری از جدا شدن درمان به تصویب رسید.

عبدالرحمن تاج الدین در ادامه همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی با بیان اینکه  تعامل با نمایندگان محترم مجلس بویژه نمایندگانی که اولین دوره نمایندگی را طی می کنند باید مورد توجه باشد، افزود : شاخصه بارز مجلس دهم این است که بسیاری از نمایندگان محترم برای اولین بار به مجلس راه بیافته اند و ارائه نظرات کارشناسی  در حوزه تامین اجتماعی باید بیش از گذشته در دستور کار باشد و سازمان تأمین اجتماعی به خوبی به نمایندگان محترم معرفی شود .

وی خاطر نشان کرد : در بخش حقوقی اقدامات بسیار خوبی از سوی این سازمان انجام گرفته است ؛ از جمله    ٢٠٠پرونده در هیأت تخصصی دیوان داریم که ٤١ پرونده رسیدگی شده و با دفاع منطقی ٣٨ رأی به نفع این سازمان صادر شده است.

وی تاکید کرد : همه ما مسئولیت داریم که پاسخگوی نمایندگان محترم مجلس باشیم و از حقوق سازمان نیز دفاع کنیم و همکاران و مدیران رده های مختلف نیز با ما نهایت همکاری را دارند و در تعامل با نمایندگان نیز مدیران سازمان نقش بسیار مناسبی دارند.

تقدیر مدیرعامل از سرمربی تیم ملی کاراته

در پایان این همایش دکتر نوربخش با اهدای لوحی به شهرام هروی، مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ورزش و سرمربی تیم ملی کاراته، از تلاش ها و زحمات وی و افتخار آفرینی و قهرمانی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی کاراته تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز