خبرگزاری کار ایران

تاخیر 5 ماهه در دستمزد کارگران کاشی شیرکوه تفت

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۶۳۰

به گفته کارگران کارخانه کاشی «شیر کوه تفت » در 5 ماه گذشته به دلیل کمبود منابع مالی موفق به دریافت مطالبات مزدی خود نشده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ، کارفرمای کارخانه کاشی «شیر کوه تفت » که در زمینه  تولید انواع کاشی  در شهرک صنعتی خضر آباد یزد فعالیت داردبه دلیل مشکلات مالی در 5 ماه گذشته  دستمزد کارگران خود را به تاخیر انداخته است.

کارگران کاشی شیر کوه با بیان اینکه معوقات پنج ماهه آنها به ماههای تیر ،مرداد ،شهریور  مهر  و آبان ماه مربوط است افزودند: نگرانی کارگران از این است که مبادا با  استمرار وضعیت فعلی کارخانه ،معوقات مزدی آنها در ماه های آینده افزایش پیدا کند.

آنان با بیان اینکه هم اکنون کارگران این کارخانه از وضعیت موجود رضایت ندارند، در ادامه گفتند: کاهش تولیدات این کارخانه تهدیدی بر امنیت شغلی کارگران  وتعویق مطالبات آنان شده به همین دلیل  شماری از کارگران  طی روز های گذشته در اعتراض به وضعیت موجود مقابل درب ورودی کارخانه دست به اعتراض صنفی زده بودند.

این کارگران که احتمال می‌دهند در نتیجه وضعیت پیش آمده ممکن است امنیت شغلی خود را از دست بدهند؛ افزودند: با برپایی تجمع صنفی نگرانی خود را از وضع پیش آمده به مسئولان اعلام کردیم.

این کارگران در ادامه می‌گویند: با اینکه کارفرمای کاشی شیر کوه بار‌ها وعده پیگیری این موضوع را داده است اما هنوز مشکل باقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز