خبرگزاری کار ایران

دومین روز اعتراض کارگران مجتمع پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۹۳۸

اعتراض کارگران «مجتمع پتروشیمی مارون » امروز نیز در اعتراض به بی توجه ای کارفرما به مطالبات صنفی شان ادامه دارد.

جمعی از کارگران  مجتمع پتروشیمی مارون در این زمینه به ایلنا گفتند که امروز چهار شنبه  (24 آذر ماه) ، برای دومین روز پیاپی، مقابل ساختمان دفتر مدیریت دست به اعتراض صنفی زده اند.

یکی از کارگران مجتمع پتروشیمی مارون در ماهشهر  بصورت مشخص در مورد مطالبات خود  وهمکارانش می گوید: در مجتمع پتروشیمی مارون2500 کارگر مشغول کارند این کارگران علاوه بر اجرا نشدن طرح طبقه بندی مشاغل در این واحد تولیدی  به استمرار جذب نیروهای غیر بومی نیز انتقاد دارند.

به گفته وی ، تا به امروز یکسان‌سازی حقوق در مجتمع پتروشیمی مارون اعمال نشده است و این مسئله باعث شده است تا افزایش دستمزد کارگرانی که سالهاست در این واحد صنعتی به کارهای سخت مشغولند، متناسب با سوابق کاری آنها نباشد.

این کارگر با بیان اینکه حدود دو هزار کارگر قرار دادی و500 کارگر رسمی  شاغل در این واحد صنعتی  مشغول کارند در ادامه   افزود: در اجتماع امروز، برخی مدیران  کارخانه با حضور در جمع معترضین وعده رسیدگی به خواسته های صنفی کارگران را در یکسال آینده داده‌اند  واز کارگران خواسته اند به اعتراض  خود تا برسی این موضوع خاتمه دهند.

به گفته وی این وعده ها در حالی  به کارگران داده می شود که پیش از این نیز کارفرما وعده رسیدگی به خواسته های صنفی کارگران را در ارتباط به اجرای طرح طبقه بندی به کارگران داده بود.

این کارگر با تاکید بر اینکه ما خواستار دریافت مطالبات قانونی خود هستیم در ادامه افزود: تجمع دو روز گذشته نتیجه بی‌توجهی به یک خواسته صنفی قدیمی کارگران است.

بصورت مشخص از سوی کارگران مجتمع پتروشیمی مارون  گفته می شود اعتراض صنفی کارگران در حالی است که روز گذشته نیز همین کارگران تجمع مشابهی را  در محوطه مقابل ساختمان مدیریت برپا کرده بودند که با بی توجه ای مسئولان امروز نیز ادامه پیدا کرد.

دومین روز اعتراض کارگران مجتمع  پتروشیمی مارون

دومین روز اعتراض کارگران مجتمع  پتروشیمی مارون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز