خبرگزاری کار ایران

صبح امروز افتاد:

تجمع کارگران پتروشیمی مارون برای طبقه بندی مشاغل

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۷۰۷

شماری از کارگران پتروشیمی مارون ،از صبح امروز (سه شنبه 23 آذر ماه) با تجمع مقابل دفتر مدیریت این کارخانه خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و همچنین افزایش دستمزد ماهانه خود هستند.

به گزارش ایلنا، صبح  امروز بیش از 400 نفر از کارگران مجتمع پتروشیمی مارون  با حضور در مقابل دفتر مدیریت کارخانه، نسبت به  عدم اجرای  طرح طبقه بندی مشاغل وهمچنین افزایش نیافتن دستمزد ماهانه خود اعتراض کردند.

این کارگران افزودند: در مجموع حدود دو هزار  و 500کارگر هستیم که به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این واحد تولیدی انتقاد داریم.

به گفته آنها یکسان‌سازی حقوق تا به حال در مجتمع پتروشیمی مارون اعمال نشده است و این مسئله باعث شده است تا افزایش دستمزد کارگرانی که سالهاست در این می واحد صنعتی به کارهای سخت مشغولند، متناسب با سوابق کاری آنها نباشد.

آنها گفتند: پیش از این  تجمع دیگری در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در محوطه مجتمع انجام داده‌ایم که در نتیجه آن مدیریت وعده رسیدگی به مشکلات را داد اما این وعده تابه امروز عملی نشده است.

به ادعای آنان  در نتیجه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کنونی درآمد نزدیک به دو هزار کارگر قرار دادی و500 کارگر رسمی  شاغل در این واحد صنعتی در حد و اندازه حداقل‌های قانونی باقی مانده است.

کارگران پتروشیمی مارون با بیان اینکه یکی دیگر از موارد مورد اعتراض کارگران پتروشیمی مارون استمرار جذب نیروی کار غیر بومی در این واحد  است در خاتمه افزودند؛ این در حالیست که یکی از اهداف تاسیس این واحد صنعتی  اشتغال جوانان بیکار  وجویای کار منطقه بوده که تا کنون به آن بی توجه ای شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز