خبرگزاری کار ایران

50 کارگر سد پلرود رودسر اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۶۹۵

شنیده می‌شود که50 نفر از کارگران شاغل در پروژه در دست احداث سد پلرود در شهرستان رودسر اخراج و کار خود را از دست داده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، ظاهرا کارفرمای کارگران سد مخزنی پلرود رحیم آباد رودسر علت این اخراج را کمبود بودجه مالی عنوان کرده است.

پیش از این در سال 91 در این پروژه عمرانی که از فرودین ماه سال 89 آغاز شده است بیش از 70 نفراخراج شده بودند که با اخراج های اخیر تعداد کارگران اخراجی به دست کم 120 نفر رسیده است.

در این زمینه نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تایید این خبر به سایر رسانه ها گفته است: پیگیر اخراج 50 کارگر اخراجی سد مخزنی پلرود رحیم آباد رودسر هستم.

اسدالـله عباسی که پیش از این اخرین وزیر کار دولت دهم محسوب می‌شد با بیان اینکه پیمانکار پروژه سد پلرود به تعهدات خود در انجام پروژه عمل نکرده است افزوده است: متأسفانه وضعیت سایر پروژه های عمرانی در شهرستان روسر واملش خوب نیست و بیستر پروژه های عمرانی به سبب تامین نشدن اعتبارات مالی آنها از سوی دولت متوقف اند.

به گفته وی ،در  پروژه سد  مخزنی پلرود بخاطر  کمبود منابع مالی  با مشکل مالی  مواجه هستیم که در نتیجه آن اخیرا پیمانکاربا اخراج  50 نفر از کارگران آنها را بیکار کرده است.

گفتنی است ،پروژه سد پلرود در پنج کیلومتری جنوب شهر رحیم آباد بر روی رودخانه پلرود برای تامین آب آشامیدنی شهرهای پنجگانه شرق گیلان (لنگرود، کومله، رودسر، املش و کلاچای )در حال ساخت است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز