خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

تجمع کارگران فولاد بویرصنعت یاسوج مقابل فرمانداری بویر احمد

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۳۸

کارگران کارخانه فولاد بویرصنعت یاسوج برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود از این کارخانهاین بار مقابل فرمانداری بویر احمد تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ، کارگران کارخانه فولاد بویرصنعت یاسوج که پیش از این مقابل ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیمای استان تجمع  کرده بودند  روز گذشته در اعتراض به ادامه بی توجه ای کارفرما به پرداخت مطالباتشان مقابل فرمانداری بویر احمد تجمع کردند.

یکی از کارگران معترض این کارخانه  به رسانه ها گفته است حدود یکسال است که هیچ‌گونه دستمزد ومزایای شغلی دریافت نکرده‌ایم، در عین حال با شکایت کارگران حکم توقیف اموال این کارخانه صادر شده اما هیچ‌گونه همکاری با کارگران برای اجرای این حکم صورت نمی‌گیرد.

به گفته وی ، کارفرمای کارخانه  فولاد یاسوج تقریبا دو ماه پیش در حضور اعضای شورای تأمین شهرستان بویراحمد  وعده  پرداخت مطالبات کارگران را داد که تا امروز عملی نشده است.

طبق ادعای کارگران فولاد بویر صنعت یاسوج؛ بیشتر کارگران این کارخانه مبلغ 30 میلیون تومان از این کارخانه طلبکار هستند اما کسی پاسخگو نیست و فریاد آنها هم به جایی نمی‌رسد.

به گفته وی ،هیچکدام از مالکان سابق (بنیاد تعاون ارتش) و فعلی  کارخانه (که بخش خصوصی است )مسئولیت پرداخت مطالبات کارگران را بر عهده نمی گیرند ودر این بین کارگران مرتبا پاسکاری می شوند.

این کارگر کارخانه فولاد بویرصنعت یاسوج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه میزان مطالبات کارگران این کارخانه به یک میلیاردو 400 میلیون تومان رسیده است در ادامه افزود:جدا از بحث مطالبات یکساله کارگران  حدود  250 نفر از همکارانمان  از سال 91 عیدی خود را از کارفرما طلب دارند.

به ادعای این کارگربخش دیگری از مشکلات او وسایر همکارانشان معوق مانده بخش زیادی از حق بیمه آنان است که از خرداد ماه به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز