خبرگزاری کار ایران

مرگ یک کارگر دانشگاه براثر حادثه کار

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۷۶۵

بهنام قشلاقی، از نیروهای خدماتی دانشگاه شهید بهشتی که ماه گذشته براثر حادثه کار مصدوم شده بود، روز سه شنبه (نهم آذرماه) در بیمارستان طالقانى درگذشت.

منابع خبری ایلنا در دانشگاه شهید بهشتی با اعلام این خبر به ایلنا گفتند که مرحوم قشلاقی حدود سه هفته قبل در حین انجام کار به داخل چاهی که در محوطه دانشگاه قرار دارد سقوط می‌کند.

به گفته آنها در توضیح این حادثه گفتند: نیروهای خدماتی دانشگاه، تنها ملزم به انجام امور بهسازی فضای هستند اما به دنبال سرد شدن ناگهانی هوا از آنها خواسته می‌شود تا برای پراکندن و جمع آوری سگ‌هایی از بیرون به داخل دانشگاه آمده بودند اقدام کنند.

براساس این اطلاعات در جریان این کار، یکی از نیروهای خدماتی شاغل در دانشگاه شهید بهشتی با نام «بهنام قشلاقی» اهل روستای خمس شهرستان خلخال، در اثر سقوط به داخل چاه، دچار آسیب و به بیمارستان طالقانی منتقل می‌شود.

به گفته این منابع اگرچه در نتیجه پیگیری‌های انجام شده، هزینه‌های درمان و بستری شدن این کارگر مصدوم توسط پیمانکار پرداخت می‌شود اما در نهایت پس از سه هفته کارگر مصدوم جان خود را از دست می‌دهد.

آنها در خاتمه افزودند: از آنجایی که این حادثه می‌توانست برای هر فرد دیگری اتفاق بیفتد، رعایت کامل اصول ایمنی امری ضروری است که حتی می‌توانست از بروز این حادثه جلوگیری کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز