خبرگزاری کار ایران

مشاور منابع انسانی وزیر نفت اعلام کرد؛

ساماندهی نیروهای قراردادی شاغل در وزارت نفت

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۳۵۷

مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت گفت: ساماندهی نیروهای قراردادی شاغل در این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد

به گزارش ایلنا، مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت اعلام کرد: ساماندهی نیروهای قراردادی شاغل در این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد.

 محسن دلاویز با بیان این مطلب افزود: وزیر نفت بر ساماندهی نیروهای قراردادی شاغل در وزارت نفت بسیار تاکید دارند و انشاالله با همت مدیریت منابع انسانی این وزارتخانه، اقدام های لازم در این زمینه انجام می شود.

وی هدف از ساماندهی وضع نیروهای قراردادی وزارت نفت را بهبود حقوق و مزایای پرداختی به این کارکنان و ایجاد امنیت شغلی بیشتر برای آنان عنوان کرد و گفت: امکان انعقاد قراردادهای بلندمدت‎تر با بخشی از نیروهای قراردادی فعلی وجود دارد و این موضوع در حال بررسی است.  

دلاویز از برنامه‎ریزی حوزه منابع انسانی وزارت نفت برای ارائه خدمات درمانی به کارکنان قراردادی این وزارتخانه هم خبر داد و افزود: در این زمینه درصدد رایزنی و حصول توافق با سازمان تامین اجتماعی هستیم تا ارائه خدمات درمانی به کارکنان قراردادی از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امکانپذیر شود.

بر اساس این گزارش، تنوع قراردادی کارکنان وزارت نفت یکی از مشکلات گریبانگیر حوزه منابع انسانی این وزارتخانه است و به این منظور با تاکید وزیر نفت، تمهیدات ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز