خبرگزاری کار ایران

دو کارگر آزاد راه تهران -شمال اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۲۳

دو کارگر آزاد راه تهران- شمال به دلیل «پیگیری مطالبات صنفی خود و همکارانشان » اخراج شدند.

کارگران این پروژه عمرانی در آزاد راه تهران شمال با اعلام خبر اخراج همکاران خود به ایلنا گفته‌اند: افراد اخراج شدهاز کارگران قرار دادی ارسا ساختمان هستند که  از حدود یک ونیم ماه پیش  به دلیل  آنچه پی گیر مطالبات صنفی عنوان می‌شود، تاکنون اجازه حضور در این پروژه عمرانی را نداشته اند.

طبق اظهارات کارگران ارسا ساختمان، کارفرمای این  پروژه عمرانی در آزاد راه تهران شمال در حالی این دو کارگر را به بهانه برهم زدن نظم  محیط کار اخراج کرده است و این درحالی است که افراد مورد نظر مانند سایر کارگران هیچ دخالتی موثر و مستقیمی در اعتراض صنفی ماه گذشته ندارند.

به گفته کارگران شرکت «ارسا ساختمان» از 4 ماه پیش معوقات مزدی بیش از 300کارگر خود را پرداخت نکرده است. در عین حال این دو کارگر اخراجی نیز بعد از گذشت یک ونیم ماه از زمان اخراجشان هنوز نتوانسته اند مطالبات معوقه خودرا از کارفرما دریافت کنند.

به نقل از این کارگران گفته  می شود معوقات هر یک از کارگران اخراجی دست کم 4 ماه مزد معوقه وحق بیمه وعیدی وسنوات است.دز عین حال حدود 200 ساعت از حق اضافه کاری های  این دو کارگر پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز