خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۹۹۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه درمنزل شهید سید محمدجواد حسن زاده شهید مدافع حرم همکار سازمان تامین اجتماعی در مشهد حضور یافتند و به خانواده معظم این شهید تسلیت و تعزیت گفتند.

به گزارش ایلنا،  سید تقی نوربخش در منزل شهید سید محمد جواد حسن زاده با بیان اینکه شهدا در نزد پروردگار جایگاه ویژه ای دارند و از خداوند رزق و روزی می گیرند، گفت: شهدا زندگان واقعی هستند.

وی خطاب به مادر بزرگوار شهید حسن زاده اظهار داشت: سرکارعالی سالها با یاد همسر شهیدتان زندگی کرده اید و اینک افتخار مجددی نصیب تان شده که به مقام والای مادر شهید نیز نائل شده اید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور ادای احترام خدمت خانواده محترم شهید رسیده ایم و همیشه درکنار خانواده شهید خواهیم بود و وظیفه ما این است که نگذاریم مشکلات زندگی باعث فراموشی آرمان های نظام شود.

نوربخش افزود: نیاز است شهدا را به عنوان سمبل و الگو به جامعه بویژه به نسل جوان معرفی کنیم و از این طریق بیدار و هوشیار شویم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است بخاطر ارزش هایی است که خونهای شهدا به پای این ارزش ها ریخته اند.

وی با بیان اینکه شهید حسن زاده دومین شهید مدافع حرم سازمان تامین اجتماعی است، گفت: این سازمان به چنین شهدایی افتخار می کند.

نوربخش با بیان اینکه شهدای همکار، سمبلی برای کارکنان سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: این سازمان تلاش می کند در کنار خانواده معظم شهدا حاضر باشد.

وی با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) پس از ماجرای کربلا گفت: خانواده شهدا نیز سمبل صبر و استقامت هستند.

مادر شهید نیز در این نشست با قدردانی از همراهی و همدلی مدیرعامل و مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: آرزوی محمدجواد شهادت بود و وی در راه اسلام شهید شد.

در پایان این مراسم دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یک جلد قرآن کریم و لوح به خانواده شهید سید محمد جواد حسن زاده اهدا کرد.

شهید محمد جواد حسن زاده دومین شهید مدافع حرم همکار سازمان تامین اجتماعی است که در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسید.

گفتنی است، با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه، درمانگاه تامین اجتماعی شماره ٣مشهد بنام اولین شهید مدافع حرم مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی "شهید سید محمد جواد حسن زاده" نامگذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز