خبرگزاری کار ایران

کارکنان رسمی نفت خطاب به رئیس جمهور:

گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات وجود ندارد/ کارکنان صنعت نفت را دریابید

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۲۲۳

جمعی از کارکنان رسمی صنعت نفت در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

جمعی از کارکنان رسمی صنعت نفت در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با انتقاد از وضعیت شغلی خود، خواستار رسیدگی به اوضاع و رفع مشکلات خود شدند.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است: آیا این روز‌ها از حال سربازان خط مقدم جبههٔ اقتصادی دستگاه تحت مدیریتتان خبر دارید؟ آیا می‌دانید که رزمندگان بی‌منت صنعت نفت این مرز و بوم چند ماه است که به دنبال احقاق حق مسلمشان هستند؟

در ادامه این نامه، مطالبات و مشکلات کارکنان صنعت نفت عنوان شده و آمده است: از اجرای قانون اختیارات وزارت نفت با شما سخن می‌گوییم که این روز‌ها بررسی و اجرای آن در پیچ و خم‌های طولانی وزارتخانهٔ مربوطه گیر کرده و انگار صدای ما به گوش هیچ یک از افراد آن تشکیلات ذیربط نمی‌رسد. از حذف یکباره چندین هزار سمت در رده ‌های مختلف شغلی در کلیهٔ ارگانهای تابعهٔ وزارت نفت با شما سخن می‌گوییم که بی‌هیچ توجیه خاصی کماکان ادامه دارد. از بالا بردن سن بازنشستگی از ۶۰ سال به ۶۵ سال و قابل ارتقاء به ۷۰ سالگی با شما می‌گوییم که به دلایل نا‌معلوم تصویب و اجرایی گردید. از وخامت اوضاع روحی کارکنان جوان آن وزرات مبنی بر عدم تامین معیشتشان با شما حرف می‌زنیم که علی رغم تحمل ساعات کار طولانی در شرایط سنگین و طاقت فرسا، دستمزد‌هایشان کفاف زندگی‌هایشان را نمی‌دهد.

در پایان این نامه کارکنان صنعت نفت خواستار رسیدگی رئیس جمهور به مشکلات خود شده‌اند و آورده‌اند: اینک که پس از بار‌ها نامه نگاری و ارسال درخواست از سوی کارکنان صنعت نفت، با کمال تاسف شاهد آن هستیم گوش شنوایی جهت استماع مشکلات کارکنان وجود ندارد، این موضوع ما را بر آن داشت آخرین عریضه را حضور شما تقدیم نماییم و امید آن داریم از سوی آن مقام، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز